fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פדרו: "אני שמח כשהקבוצה שלי מנצחת"

המצטיין אתמול במשחק הניצחון על הפועל איכסאל, הברזילאי פדרו פטראצי, שיחמיץ את המשחק נגד מכבי אחי נצרת בשבוע הבא אמר: "זה היה משחק קשה, אנחנו הפכנו אותו לקשה, אבל מה שחשוב זה שניצחנו ולקחנו עוד 3 נקודות"
פדרו מול טרבין מאיכסאל (צילום חגאג רחאל)
לקח ללב. פדרו (צילום חגאג רחאל)

הפועל נצרת עילית ממשיכה במסעה הקסום. אמש גברה הקבוצה 0-1 קטן אבל ענק על הפועל איכסאל מהתחתית, משער של גיא דין מהנקודה הלבנה ונצמדה לחבורת הצמרת.

פדרו מול טרבין מאיכסאל (צילום חגאג רחאל)
פדרו מול טרבין מאיכסאל (צילום חגאג רחאל)

חניכיו של המאמן ירון הוכנבוים מדורגים כעת במקום השני עם 34 נקודות ומפגרים אחרי המוליכה, הפועל כפר סבא, לה 35 נקודות.

זה לא היה קל ונצרת עילית נאלצה להזיע גם מול 10 שחקנים של איכסאל, לאחר הרחקתו של מוסא טרבין האורח. "לא פשוט לנצח באותה עונה 3 פעמים את אותה הקבוצה", אומרים בנצרת עילית, בשורותיה הצטיינו השוער אבי איבגי, הבלם אלון נצר והקשר הברזילאי פדרו פטראצי.

המצטיין פדרו פטראצי, שיחמיץ את המשחק נגד מכבי אחי נצרת בשבוע הבא בגלל כרטיסים צהובים, אמר: "זה היה משחק קשה, אנחנו הפכנו אותו לקשה, אבל מה שחשוב זה שניצחנו ולקחנו עוד 3 נקודות". על היכולת שהוא מגלה העונה אומר פדרו: "הכי חשוב לי זה לנצח עם החברים שלי, אני שמח כשהקבוצה שלי מנצחת"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות