fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תעשו לייק: רכישת דירות בעפולה בהנחה של מאות אלפי שקלים

רובע יזרעאל עפולה (צילום: יח"צ)
רובע יזרעאל עפולה (צילום: יח"צ)

לאור הביקוש הגדול ולאחר שקצרה הצלחה בערים אחרות, החליטה חברת אנגל-שביט צרכנות נדל"ן חכמה, לגייס בדך הפייסבוק  העסקי קהילת רוכשים נוספת, השמינית במספר, שתהווה כח קנייה לרכישת דירה, הפעם – ברובע יזרעאל בעפולה. הפרויקט הנבחר הוא פרויקט "פרי בעמק" המוקם על ידי פרי נדל"ן מקבוצת אלדד פרי, שביקשה לציין, כי מעבר להנחות המשמעותיות לחברי הקהילה, יינתנו הטבות נוספות למשרתי מילואים.

"ההנחה הממוצעת לרכישת דירה באזור באמצעות הקהילה יכולה להגיע ל-150 אלף שקלים לעסקה, תלוי בגודל הדירה", מציין אסף אנגל מבעלי חברת אנגל-שביט. "ההנחה מתבטאת בחסכון של כ-70 אלף שקל ברכישת הדירה עצמה, ולאחר מכן החברה מלווה את הרוכשים לאורך תקופת הבנייה ועד האכלוס, באיתור משותף של נותני שירות והספקים הטובים ביותר לדירה, מה שמתבטא בחסכון של עשרות אלפי שקלים נוספים על תחומים נוספים כגון ייעוץ משכנתא, רכישת מטבח, כלים סניטריים לדירה ועוד", ציין אנגל.

 

פרויקט פרי בעמק מתוכנן על ידי האדריכל אבי רוזנגרטן והוא כולל 120 יחידות דיור על פני 4 בניינים המשקיפים על נופי עמק יזרעאל. לטובת חברי הקהילה שהתאגדו ככח קנייה, תקצה קבוצת אלדד פרי 34 יחידות דיור המתפרשות על פני בניין אחד שלם מתוך 4 הבניינים בפרויקט.

הפרויקט מיועד לזוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים וככזה הוא ממקומם בסמוך למתקנים רבים, ביניהם מוסדות חינוך, מרכזי בילוי וקניות, מרפאות וגינות משחקים. "הפרויקט מציע לרוכשים בית באזור מבוקש, עם נוף פסטורלי ובמחירים של פעם. בפרויקט הזה הרוכשים מגלים בעצמם איך הקפדה על פרטים ועיצוב מיטבי לא חייבים להיות רק בתל אביב ושאפשר ליהנות ממגורים ברמה הגבוהה ביותר גם בעמק", ציין ד"ר אלדד פרי.

חברת אנגל-שביט צרכנות נדל"ן חכמה המתמחה בארגון קהילות עירוניות נבחרה על ידי מגזין פורבס בין 10 המיזמים המבטיחים לשנת 2015 בתחום הנדל"ן. עד כה נרכשו למעלה מ 250 דירות באמצעות הקהילות העירוניות אותן ארגנה אנגל שביט, בחיסכון מצטבר של יותר מ- 35 מיליון שקלים.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות