fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקני נבחרת אתיופיה על הכוונת של הפועל עפולה

מאמן עפולה, ירון הוכנבוים, שהה השבוע באתיופיה, ובדק אפשרות לצרף שחקני נבחרת, למרות העלויות הגבוהות שלהם
ירון הוכנבאום
ירון הוכנבאום (צילום: חג'ג ראחל)
ירון הוכנבאום
ירון הוכנבאום (צילום: חג'ג ראחל)

מאמן הפועל עפולה, ירון הוכנבוים, שהה השבוע באתיופיה, שם עקב אחרי שני שחקני נבחרת אתיופיה וכן אחר מועמדים פוטנציאליים אחרים לחיזוק הקבוצה שלו. אתמול הוא היה אמור לחזור לארץ.

מדובר בשני חלוצים המשחקים בכנפיים, אדנה גרמה ועומד אומורו. שניהם משתייכים לקבוצת סנט ג'ורג' מעיר הבירה אדיס אבבה, אלופת אתיופיה. גרמה הוא קפטן הנבחרת וכבש 15 שערי ליגה, בעוד שאומורו כבש 13, כולל שער נגד זמאלק בקאהיר במשחק במסגרת אליפות אפריקה לקבוצות (1-1).

כל שחקני נבחרת אתיופיה חתומים על הסכם ייצוג בלעדי לישראל עם עו"ד שחר גרינברג מחיפה. כזכור, בשבוע שעבר גברה נבחרת אתיופיה 2-1 על נבחרת דרום אפריקה החזקה, והעפילה למשחקי ההצלבה למונדיאל בברזיל, עובדה שהקפיצה את ערכם של השחקנים במאות אחוזים.

עו"ד גרינברג: "שחקן שלפני חודשיים היה מוכן לשחק בהפועל עפולה תמורת 3000 דולר בחודש, מקבל היום הצעות מתוניסיה או מדרום אפריקה ב- 150 אלף דולר אלו שחקנים עם פוטנציאל אדיר. כרגע, לאחר הניצחון של אתיופיה על דרום אפריקה, הסיכוי שמישהו מהם יגיע לישראל קלוש. סוכנים מאפריקה מציעים להם סכומים אדירים, אי אפשר להתמודד עם הסכומים האלו, בטח לא קבוצה מהליגה השנייה בישראל".

ובנושא אחר: הנהלת הפועל עפולה קיבלה השבוע צו 8והתייצבה בישיבת מועצת העיר, במהלכה אושר תקציב הספורט. המעסה סרג'יו פרלמוטר עוזב את הקבוצה, משום שהאימונים בליגה הלאומית יתקיימו בשעות הבוקר והוא מחויב למקום עבודתו. נשף העלייה שהיה אמור להתקיים במוצאי שבת נדחה ל- 29 ביוני.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות