fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שגיא חייט מאוכזב ממעמדו בהפועל עפולה

מגדל העמק מתעניינת, אבל עפולה החליטה לא לשחרר אותו לקבוצות צמרת. "מה רוצים שהוא ילך לקבוצת תחתית?", כועסים מקורביו
שגיא חייט
שגיא חייט (צילום: חג'ג ראחל)

חלוץ הפועל עפולה, שגיא חייט לא מרוצה ממעמדו בקבוצה. חייט מתקשה להשתלב בהרכב, והשבוע כלל לא שותף במשחק הניצחון 2:0 על קרית אתא.
חייט לא השלים 90 דקות אפילו פעם אחת העונה וכבש רק שער אחד במחזור הראשון בהפסד הביתי לדליית אל כרמל. בסביבתו אמרו כי הוא מאוכזב מאוד מדקות המשחק שקיבל. חייט שוחח ביום שני עם המאמן ירון הוכנבוים והבהיר לו כי הוא מאוכזב ממעמדו וביקש להשתחרר מהקבוצה.

שגיא חייט
רפי בוסקילה התעניין. שגיא חייט (צילום: חג'ג ראחל)

"אם הוא היה רוצה להמשיך להיות שחקן ספסל, הוא היה נשאר בנצרת עילית בליגה הלאומית. הוא ירד לליגה א' כדי לשחק ולא כדי לשבת על הספסל".
עוד אמרו מקורבי השחקן: "חלוץ צריך לשחק, להרגיש שיש לו גיבוי. לשגיא לא היה את זה בהפועל עפולה".

 חייט הגיע לעפולה מנצרת עילית, לאחר שהחלים מניתוח לשחזור רצועת הברך. לנצרת עילית הגיע לפני שנתיים מרמות מנשה, אותה עזב כמלך השערים הזמני של ליגה א'. בנצרת עילית כבש מספר שערים חשובים, אך לא הצליח להטביע את חותמו. יצוין כי נצרת עילית מחזיקה ב- 60 אחוזים מכרטיס השחקן שלו.

שגיא חייט מאוכזב מהחלטת הנהלת הפועל עפולה לא לשחרר שחקנים לקבוצות שנלחמות מולה בצמרת. "מה רוצים שהוא ילך לקבוצת תחתית?", שואלים מקורביו, "כל שחקן רוצה לשחק בקבוצת צמרת שנאבקת ויש לה מטרות, מה גם שבקבוצת תחתית הוא יכול להיפגע בנושא הכספי".

השבוע התעניין בחלוץ מאמן הפועל מגדל העמק, רפי בוסקילה, שקיבל תשובה שלילית. "אין לי עניין לחזק קבוצה שנלחמת נגדנו בצמרת", אמר המאמן הוכנבוים, לבוסקילה, שלמרות מיקומה של קבוצתו בצמרת טען כי היא אינה מועמדת לעלייה.
הוכנבוים: "קבוצות עוקבות אחרי השחקנים שלנו, שגיא לא שיחק משחק אחד וישר קיבלתי פניות מקבוצות שמחפשות חלוץ מרכזי, שוכחים שלפני שבועיים הוא שיחק בהרכב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות