fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: שדד 480 שקלים ונשלח לארבע וחצי שנות מאסר

שודד
אילוסטרציה: פנתרמדיה
שודד
אילוסטרציה: פנתרמדיה

בית המשפט המחוזי בחיפה  גזר בשבוע שעבר 52 חודשי מאסר בפועל, 18 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי למתלונן בסך 15 אלף שקלים על מאיר בן אבו בן 50 תושב עפולה בגין ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, החזקת סכין שלא כדין.

על פי  עובדות כתב האישום לפני חצי שנה בשעה 20:30, הגיע הנאשם אל מכולת בקרית שמואל בה שהה בעל המכולת בשנות ה-60 לחייו. הנאשם ניגש אל המתלונן בעודו אוחז בסכין וכשלהב הסכין פתוחה והורה לו למסור את כל הכסף שברשותו. בהמשך, הצמיד הנאשם את הסכין לצווארו של המתלונן והורה לו שוב למסור את כל הכסף.

בחששו מהנאשם, ניגש המתלונן אל הקופה והוציא מתוכה כסף ומסר לידי הנאשם סך 480 שקלים . לאחר מכן, נטל הנאשם שקית וביקש מהמתלונן לעזור לו להכניס לשקית את מגירת הקופה שמכילה מטבעות. הנאשם הניח את הסכין על דלפק המכולת במטרה להכניס את מגירת הקופה לשקית, ואז תפס המתלונן את הסכין והניפה לעבר הנאשם. בשלב זה נמלט הנאשם מהמכולת כשכסף עימו.

בית המשפט מציין בגזר הדין כי: " הערכים החברתיים שנפגעו מביצוע עבירות השוד הינם שלומו, ביטחונו, בריאותו, שלמות גופו וקניינו של המתלונן. לא בכדי העניק המחוקק לערכים אלה מעמד מיוחד בחוק כבוד האדם וחירותו. לכך מצרפים גם הפגיעה הנפשית הקשה והעיקרית בביטחונו האישי של המתלונן."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות