fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: הפועל עם אלקבץ, בית"ר עם יוקלר

הפוליטיקה מתערבבת בספורט. ראש העירייה אבי אלקבץ הוא הספונסר הבלעדי של הפועל מהליגה הלאומית, בעוד שבית"ר מליגה ג' זוכה לסיוע מראובן יוקלר מתנועת העפולאים
מנהל הפועל עפולה יוסי כהן (צילום: עצמי)
זעזוע נוסף. יוסי כהן (צילום: עצמי)
מנהל הפועל עפולה יוסי כהן מצביע (צילום: עצמי)
מנהל הפועל עפולה יוסי כהן מצביע (צילום: עצמי)

ספורט ופוליטיקה הולכים יד ביד, זה ידוע. קחו למשל את העיר עפולה. קבוצת הכדורגל הבכירה, הפועל מהליגה הלאומית, תומכת במוצהר ובגלוי בראש העירייה אבי אלקבץ, שבשנים האחרונות העביר לה מיליוני שקלים ורואה בה כבייבי הפרטי שלו, למרות שזכה לא פעם לביקורת נוקבת מהאופוזיציה על הכספים שהוא מעביר לכדורגל במקום לחינוך למשל.

לעומת הפועל, בית"ר משחקת בליגה ג', ובמשך שנים הייתה הבן החורג של העיר. כך למשל, האצטדיון העירוני החדש היה מחוץ לתחום עבורם במשך שנים רבות. רק לפני כשנה הם הורשו לשחק בו, למרות שהסגל מונה לא פחות מ-26 שחקנים מקומיים.

בית"ר זכתה להתגייסות של איש העסקים ראובן יוקלר המתמודד מטעם תנועת העפולאים, סגן ראש העירייה לשעבר,  שסייע בשנים האחרונות מספר פעמים לקבוצה. לפני מספר ימים רכש תלבושת ייצוגית מהודרת עבור השחקנים, שנחנכה כבר ביום שישי האחרון.

כמה דקות לפני שריקת הפתיחה הגיע יוקלר, יחד עם מספר 1 בתנועת העפולאים, יוסי לוי, כדי להביע תמיכה בשחקנים ולעודד אותם. בשיחה המשותפת הוא הבטיח לסייע לכל אורך השנה.

הנהלת הקבוצה, המאמן והשחקנים הודו ליוקלר על התרומה הנדיבה והנכונות לסייע והבטיחו במקביל לעשות הכל בכדי לייצג את העיר בכבוד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות