fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עומרי ישר מעפולה נבחר למצטיין נשיא המדינה לשנת 2014

"נראה לי ההצטיינות הופך לקטע משפחתי- אני קיבלתי מצטיין נשיא, אחי התאום, לוחם בגדוד 51 של גולני, קיבל מצטיין חטיבתי, ודודה שלי קיבלה מצטיין נשיא אף היא", אומר בצניעות עומרי ישר
עומרי ישר
עומרי ישר (צילום: דו"צ)

אין אחד במדינת ישראל שלא מכיר את טקס מצטייני הנשיא של יום העצמאות. בטקס, נשיא מדינת ישראל מעניק את האות לחיילי וקציני צה"ל שעשו משהו יוצא דופן או שפשוט עשו את תפקידם בצורה מצוינת. השנה, כמיטב המסורת, יעניק הנשיא את העיטור הייחודי ל-120 קצינים וחיילים מצטיינים, במעמד ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ"ל, אלופי צה"ל ונכבדים נוספים.

אחד מהמצטיינים המיוחדים האלה השנה הוא סמל עומרי ישר (21) מעפולה, רס"פ של פלוגת "אריות הפרא" בגדוד 12 של החטיבה מספר 1- חטיבת גולני.
"אני עפולאי, גדלתי ולמדתי בעפולה", מספר לנו עומרי "למדתי מכונאות רכב בויצו ניר העמק בעפולה. התגייסתי בנובמבר 2011 לגולני ועברתי את המסלול הרגיל אך המפרך- טירונות, הכשרה, ואימון מתקדם. כשהוכשרתי כלוחם תפסנו קו בחרמון, ואחרי כמה חודשים יצאתי לקורס מ"כים. חזרתי אל הפלוגה שלי, שם שימשתי כמפקד כיתה של בני המחזור שלי. כעת אני הרס"פ של הפלוגה, ואוטוטו כבר יגיע נובמבר- ואסיים את השירות".

עומרי ישר
עומרי ישר (צילום: דו"צ)

"כשמפקד הפלוגה שלי סיפר לי שאני אקבל אות מצטיין נשיא, הייתי בטוח שעובדים עליי", ממשיך עומרי "אני משער שזה בגלל שהייתי מצטיין בקו האחרון שתפסנו, ובכלל הייתי חייל טוב בשירות. אני לא יודע אם יש משהו ספציפי שבגללו אני מצטיין, אבל מה שבטוח, זה ממש מרגש. זה במיוחד מרגש להורים שלי ולאחי".

"נראה לי שההצטיינות הופך לקטע משפחתי- אני קיבלתי מצטיין נשיא, אחי התאום, לוחם בגדוד 51 של גולני, קיבל מצטיין חטיבתי, ודודה שלי קיבלה מצטיין נשיא אף היא. זה אמנם היה לפני 20 שנה, אבל עדיין. בקיצור, זו גאווה גדולה, וכל המשפחה מבינים את גודל הכבוד".

לגבי תחושותיו ברגעים המיוחדים לקראת הטקס, עומרי מספר: "זו תחושה שאי אפשר להסביר. מכל הגדוד, אני המצטיין, אני. זו תחושה ראשונית מדהימה. למרות שההצטיינות מדהימה ומכובדת, הגאווה האמיתית היא התחושה ששומרים על המדינה. כשאני יושב בקו, עם החיילים שלי, ויודע שאני מגן על הבית שלי ועל כל המדינה בעצם- אין תחושה יותר טובה מזו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות