fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לתביעתה של עפולה אין שום סיכוי ואין בכוונתו של גיא להעביר פיצוי"

לאחר שהפועל עפולה שלחה דרישה לשחקן אסי גלבוע גיא צרפתי, לפצות את הקבוצה בסך של 100 אלף שקלים בטענה כי הפר עמה הסכם חתום, לא איחרה לבוא תגובתו של הבלם המצטיין.

צרפתי, שכר את שירותיו של עו"ד דרור חייק מעפולה, שמתמחה בייצוג ספורטאים ובעבר אף היה זה אשר ייצג את גיא צרפתי עצמו בהליכי בוררות מול מכבי אום אל פאחם, אשר הסתיימו בניצחונו של השחקן ובחיוב הקבוצה מהמגזר לשלם לו פיצוי בסך 52 אלף  שקלים.

"לתביעתה של עפולה אין שום סיכוי ואין בכוונתו של גיא להעביר לה פיצוי כלשהו. התביעה נולדה משיקולי אגו וכבוד בלבד של אנשי עפולה, אשר מתקשים להתמודד עם העובדה לפיה בסופו של יום גיא בחר לשחק עבור יריבתם המושבעת, אסי גלבוע. מטרת התביעה הינה להלך אימים על גיא אך לאור מצבו המשפטי הוא בהחלט יכול לישון בשקט לאחר שפעל ללא כל דופי" טוען גיא צרפתי במכתב התגובה שלו.

כדורגלן העונה גיא צרפתי
מאושר באסי גלבוע. צרפתי צילום: יצחק סולומון

עו"ד חייק מוסיף וטוען כי: "לדעתי עפולה איבדו מעט מהפרופורציות ושכחו שאין מדובר בליגת העל אלא בסך הכל בשחקנים חובבנים בליגה א', אשר משחקים כדורגל קודם כל מתוך אהבה והנאה ולא לשם הפרנסה. לכן תביעה בסך 100 אלף שקלים נגד שחקן במסגרת זו לא רק שאינה מקובלת אלא גם מוגזמת ודמיונית".

חייק מסכם ואומר כי "לדעתי התביעה תיגמר בלא כלום, כאשר היחידים שירוויחו ממנה אלו עורכי הדין ועצוב מאד שבמקום להתעסק בעיקר עפולה נוהגת באופן קטנוני. לו עפולה תפסיק להתעסק, כפי שהיא נוהגת לעשות מדי שנה, בכל מה שמסביב למגרש אלא תתרכז במטרותיה הספורטיביות – אולי הנאחס שלה יישבר סוף סוף. בכל מקרה גיא מאושר באסי גלבוע, גאה לשחק עבור מועדון זה ולא מתרגש מהתביעה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות