fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לשחקני הפועל עפולה אין מענקי גביע בחוזים

אתמול הדיחו את הפועל ירושלים מגביע המדינה. השחקנים: "סומכים על ההנהלה שתפצה אותנו אם נעשה הישג יפה". המנכ"ל תומר רחמים: "הוכחנו שאנחנו יכולים להתברג בשקט בליגה הלאומית"
אנשי עפולה בכותל לפני המשחק. (צילום: שמשון טל)

הפועל עפולה, מוליכת טבלת ליגה א' מחוז צפון, הדיחה אתמול (שלישי) את הפועל ירושלים מהליגה הלאומית מגביע המדינה, ועוד באיצטדיון טדי. הפתעה? אולי למי שלא ראה את המשחק. עפולה היטיבה לשחק, ביטלה את הקבוצה הבכירה שהייתה עדיפה על הנייר, והוכיחה כי לשלד שבנה ירון הוכנבוים במטרה לכבוש את ליגה א', יהיה גם מה להגיד בליגה הלאומית בעונה הבאה.

המשחק עצמו הסתיים בתיקו אפס, לאחר 120 דקות ללא שערים התייצבו שתי הקבוצות לפנדלים, שבסיומם ניצחה עפולה 2-3. בעפולה הייתה תחושה שהיו צריכים להכריע את המשחק הרבה לפני הארכה.

אנשי עפולה בכותל לפני המשחק. (צילום: שמשון טל)

עד כמה שזה ישמע מפתיע, לשחקני הפועל עפולה, אין מענקי גביע בהסכמים שחתמו ערב פתיחת העונה, ולא יתוגמלו עבור העפלה לשלבים הגבוהים. השחקנים עצמם לא התרגשו. "אנחנו סומכים על ההנהלה שתפצה אותנו אם נעשה הישג יפה בגביע".

את מי היו רוצים בעפולה בסבוב הבא? "את אחת הגדולות בבית, שיהיה אצטדיון מלא ונעשה קופה יפה", הם אומרים. כ- 200 צופים מעפולה נסעו בשלישי לטדי ועודדו את הקבוצה. המנכ"ל תומר רחמים: "כל הכבוד להם, אני מודה להם על הליווי ועל העידוד, שימשיכו כך במשחקי הליגה עד להשגת המטרה שלנו".

מנכ"ל הקבוצה, תומר רחמים, מסרב לצאת מהכלים. "היה משחק אדיר, קיבלנו מחמאות מהפרשנים, הוכחנו שאנחנו יכולים להתברג בשקט בליגה הלאומית, אבל צריך לרדת לקרקע, כי המשימה האמיתית שלנו היא הליגה, וביום שישי  יש לנו את עראבה על הראש".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות