fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבוד וגאווה לעיר עפולה

אליאב בטיטו מעפולה, נבחר לכהן כיושב ראש מועצת התלמידים והנוער הארצית. שר החינוך: "רואה בו פרטנר אמיתי וחשוב להצלחת החינוך בישראל. שנינו כאן למען התלמידים״
אליאב בטיטו (צילום: עצמי)
אליאב בטיטו (צילום: עצמי)
אליאב בטיטו  (צילום: עצמי)
אליאב בטיטו (צילום: עצמי)

אליאב בטיטו, בן 17 מעפולה, תלמיד ישיבת אמי"ת בעיר ויו"ר מחוז צפון לשעבר במועצת התלמידים והנוער, נבחר לכהן כיושב ראש מועצת התלמידים והנוער הארצית בשנה הקרובה.

ד"ר אמנון אלדר מנכל אמי"ת מברך את אליאב על הבחירה. "יש משמעות לכך שתלמיד שאינו מתגורר בין גדרה לחדרה מנהיג את תלמידי ישראל. אנו גאים באליאב שמסמל דור של תלמידים המסורים לכלל ופועלים למען הציבור כך נבנית מנהיגות העתיד".

הרב צחי בלאו, ראש ישיבת אמי"ת יהודה עפולה: "אנחנו גאים מאד באליאב בטיטו, תלמידינו. מהכרותנו עמו אנו סמוכים ובטוחים שבמסגרת תפקידו אליאב יטביע חותם חיובי וחשוב על כלל תלמידי ישראל, מתוך הערכים שאותם הוא סופג בקרית החינוך אמי"ת עפולה".

שר החינוך, נפתלי בנט, שוחח עם בטיטו, ואיחל לו בהצלחה בתפקידו: ״מועצת התלמידים הארצית היא שותף אמיתי בכל אותו עושה מערכת החינוך. אני רואה בו פרטנר אמיתי וחשוב להצלחת החינוך בישראל. שנינו כאן למען התלמידים״.

שר החינוך, נפתלי בנט, שוחח עם אליאב בטיטו, ואיחל לו בהצלחה בתפקידו: ״מועצת התלמידים הארצית היא שותף אמיתי בכל אותו עושה מערכת החינוך. אני רואה בך פרטנר אמיתי וחשוב להצלחת החינוך בישראל. שנינו כאן למען התלמידים״.

מנהלת המחוז, ד'ר אורנה שמחון בירכה על הבחירה ואמרה כי "מועצת התלמידים היא כלי חשוב ובשילוב עם בתי הספר וגורמי המחוז אנו ממקסמים את העבודה החברתית והערכית עם תלמידינו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות