fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוזמה: שחקני עבר מבקשים להחיות את מכבי עפולה

הקבוצה, שהייתה אחת המובילות בעמק בשנות ה- 90 ולפני מספר שנים פורקה עקב חובות כספיים כבדים, עשויה לחזור לפעילות בעקבות יוזמה של מספר שחקני עבר ומשוגעים לדבר
אחת המובילות בעמק בשנות ה- 90. מכבי עפולה (צילום עצמי)
אחת המובילות בעמק בשנות ה- 90. מכבי עפולה (צילום עצמי)

הטרנד של אוהדים שמקימים לתחייה קבוצות שהתפרקו וירדו מנכסיהן מגיע גם לעמק. האם מכבי עפולה ז"ל עתידה לחדש את פניה? ככל הנראה כן. הקבוצה אמורה לחדש פניה ולשחק בעונה הבאה בליגה ג', בעקבות יוזמה של אנשי כדורגל מעפולה.

הקבוצה, שהייתה אחת המובילות בעמק בשנות ה- 90 ולפני מספר שנים פורקה עקב חובות כספיים כבדים, עשויה לחזור לפעילות בעקבות יוזמה של מספר שחקני עבר ומשוגעים לדבר, שסבורים כי בעיר מתפתחת כמו עפולה יש מקום לעוד קבוצת כדורגל, במיוחד למכבי עפולה, שבמשך שנים רבות הייתה גאוות העיר והקבוצה המובילה בעפולה. כזכור, פירוקה של מכבי עפולה, שנוהלה על ידי דני אסולין, הביא להקמת הפועל עפולה תחתיה.

נודע כי בין היוזמים של המהלך נמצאים האחים עמי וכפרי אזולאי, הכדורגלן יותם מלול, מנהל הפועל עפולה לשעבר יוסי כהן וכן מספר אנשי עסקים מקומיים. מי שעתיד לסייע בהקמת הקבוצה הוא עו"ד אלי מלול, דמות מוערכת בנוף המקומי. הם אמורים לשחק בדיוק באותו מגרש עליו שיחקה מכבי עפולה המיתולוגית, במגרש וולפסון הישן, בכפוף לאישור עיריית עפולה.

אחת המובילות בעמק בשנות ה- 90. מכבי עפולה (צילום עצמי)
אחת המובילות בעמק בשנות ה- 90. מכבי עפולה (צילום עצמי)

כפרי אזולאי: "זה עניין שמתבשל, עדיין בחיתולים. יש המון שחקנים שלא משתלבים בהפועל עפולה ורוצים לשחק. אני חושב שיש מקום להקים קבוצת כדורגל עפולאית, שאני מאמין שתעשה דברים יפים. יש מספיק שחקנים מצוינים בעפולה שלא משתלבים בהפועל עפולה ויכולים בקלות להביא את הקבוצה החדשה לפחות עד ליגה א'. אני מודע לכך שלא כולם ירצו לשחק בליגה ג', אבל אני אישית הבטחתי שאם הקבוצה תקום, אגיע לשחק בהתנדבות".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות