fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חובל וג'נטלמן

"מי שמחפש להיות ראש גדול בשירות הצבא- זו הבחירה הנכונה", אומר דורון פייגין מעפולה, שסיים קורס חובלים יוקרתי, ולא נכנע לקשיים, "יש הרגשה שמגיעים לקצה גבול היכולת ומצליחים להתעלות ולהמשיך הלאה"
דורון פייגין
"רציתי לעשות משהו משמעותי". דורון פייגין (צילום: דו"צ)

בין מסיימי קורס החובלים היוקרתי שהסתיים השבוע בצה"ל, היה גם דורון פייגין (21) מעפולה. "מי שמחפש להיות ראש גדול בשירות הצבא- זו הבחירה הנכונה", הוא אומר. פייגין נולד וגדל בעפולה. אביו, ארז, הוא מהנדס ראשי בחוגלה. במקור המשפחה ממושב תל עדשים. אימו עובדת בעירית עפולה, הוא בוגר בית הספר בן גוריון בעפולה. הוא הצעיר במשפחה, יש לו שתי אחיות מבוגרות ממנו.

דורון פייגין
"רציתי לעשות משהו משמעותי". דורון פייגין (צילום: דו"צ)

יש לו חברה אותה הכיר לפני הגיוס. הם נפגשו בקורס מאמנים בוינגייט, היא משרתת בחיל האוויר. "החברה שלי מספקת לי את הביטחון והשקט. המפגשים בינינו מספקים לי תחושת שלווה", הוא אומר.

למה דווקא חובלים?

"רציתי לעשות משהו משמעותי. התחלתי במיונים למודיעין, הבנתי שזה לא מתאים לי. קיבלתי זימון למיונים לקורס חובלים. מבין 73 חבר'ה שהתחילו את הגיבוש סיימו 13 ואני ביניהם. במהלך הגיבוש למדתי על הקורס והבנתי שזה משהו שאני רוצה. הקורס נמשך שנתיים וחצי כולל ההשלמה למגמות השונות. במהלך הקורס אנחנו לומדים לתואר אקדמאי. בקורס עצמו רכשתי מיומנות של רצון לעזור לעצמי ולאחרים. במהלך הקורס הייתה נשירה של כ-50 אחוז".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות