fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה תחרים את המשחק מחר נגד לוד

דובר הקבוצה: נעשו מאמצים כבירים לשכנע את שחקני הקבוצה לשים את המחלוקות בצד ולעלות לאימון המסכם. ניסיונות אלה עלו, הקבוצה לא תופיע מחר"
אחי נצרת המאמן ירון. הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)
לחזור למסלול. הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)

אם לא יקרה מהלך דרמטי ב- 24 השעות הקרובות, קבוצת הכדורגל הפועל עפולה לא תעלה מחר למשחק נגד בני לוד, שיגרור הפסד טכני ועונש כבד. שחקני עפולה החליטו להחרים את האימונים ואת המשחקים בשל חוסר הודאות סביב המשך קיום הקבוצה. כזכור, הם התבקשו לקצץ 20 אחוזים משכרם כדי שהקבוצה תסיים את העונה ללא גירעון.

"השחקנים יצברו מעט ניסיון בינלאומי", הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)
מאמן בלי קבוצה. הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)

דובר הפועל עפולה, כפיר בזק, הוציא הודעה לתקשורת לפיה: "בדקות אלה הסתיים מרתון פגישות בין הנהלת הפועל עפולה ובין שחקני הקבוצה שארך כשעתיים ובמהלכו נעשו מאמצים כבירים מצד חברי ההנהלה בניסיון לשכנע את שחקני הקבוצה לשים את המחלוקות בצד ולעלות לאימון המסכם לקראת משחק הליגה מחר. ניסיונות אלה עלו בתוהו ושחקני הקבוצה נטשו את האיצטדיון מבלי להתאמן. אי לכך הוחלט כי הקבוצה הבוגרת לא תופיע למשחק הביתי מחר מול בני לוד ובלית ברירה פנו בהנהלת הקבוצה כבר הערב לראשי קבוצת הנוער להכין את הקבוצה לקראת המפגש מחר מול בני לוד".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות