fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: עמית אשכנזי פרש מתפקידו

לאחר עשור במועדון כחבר הנהלה אשכנזי עוזב את הקבוצה. "גאה על שנים ארוכות של תרומה למען הקבוצה ולמען הקהילה", הסביר
עמית אשכנזי צילום: כפיר בזק
עמית אשכנזי (צילום: כפיר בזק)

 

עמית אשכנזי צילום: כפיר בזק
שנים מרגשות בעפולה. אשכנזי (צילום: כפיר בזק)

חבר ההנהלה עמית אשכנזי סיים את דרכו בקבוצה לאחר עשור במועדון הכדורגל הפועל עפולה. אשכנזי תרם מזמנו ומרצו תחילה במחלקת הנוער ולאחר מכן בקבוצה הבוגרת. דובר המועדון כפיר בזק מסר: "הקבוצה מבקשת להודות לאשכנזי על השנים היפות ועל תרומתו הרבה למועדון בפרט ולכדורגל בעיר בכלל ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו".

 אשכנזי: " הייתי חלק בלתי נפרד ממועדון הכדורגל הפועל עפולה, אני מבקש להודות מקרב לב לעושים במלאכה על שנים יפות ומרגשות. את תחילת דרכי עשיתי במחלקת הנוער לצד מנהל המחלקה שרון יונה במהלכן טיפחנו ילדים, נערים ונוער לצד הישגים רבים ובראשם העפלה של קבוצת הנוער לליגה העילית. לאחר שלוש שנים הצטרפתי לקבוצה הבוגרת כחבר עמותה וכחבר הנהלה וחוויתי יחד עם הקבוצה והשחקנים הרבים שנים מרגשות שבשיאן העפילה הקבוצה הבוגרת לליגה הלאומית, הישג חסר תקדים לאחר עשרות שנים של ניסיונות עקרים"

"אני גאה על שנים ארוכות של תרומה למען הקבוצה ולמען הקהילה שבסופן הצלחנו, המערכת כולה, להפוך את המועדון למקצועי ומוערך בקנה מידה ארצי. אני מבקש להודות לכל מי שעבד לצידי במשך השנים ומאחל הצלחה להנהלה החדשה. כולי תקווה שהכדורגל ימשיך לצמוח, להתפתח ולייצג בכבוד את העיר עפולה גם בעתיד".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות