fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: הספונסר הבטיח לממן ולא עמד בהבטחה

הפועל עפולה בבעיה ועשויה לשחרר את שחקן הרכש היקר ביותר שלה. בקבוצה טוענים כי לא תהיה אפשרות להחזיק בו
אין תקציב. דריו פרננדס. צילום : מיכאל מלכין

הדיבורים על שחרורו של הקשר דריו פרננדס מהפועל עפולה תופסים תאוצה. אם בשבועות האחרונים הכחישו במועדון את האפשרות וטענו כי הם מרוצים מהתרומה של השחקן, הרי שכעת מדברים על כך בקול רם והסיבה היא כלכלית נטו.

דריו פרננדס הוא השחקן הכי יקר בהפועל עפולה. לפני שהגיע לקבוצה, הבטיח איש עסקים לשושבין העסקה, הנשיא ששי יעקב, כי יתרום כמחצית משכרו. אלא שלאחר החתימה נותרו אנשי עפולה עם ההבטחה בלבד ואיש העסקים לא העביר את המימון שהבטיח. גורם בהפועל עפולה הודה השבוע ״לא תהיה לנו אפשרות להמשיך לממן את שכרו של דריו פרננדס״.

אין תקציב. דריו פרננדס. צילום : מיכאל מלכין

שחרורו של פרננדס יפנה מקום לזר נוסף, בעלות זולה משמעותית. מאמן הפועל עפולה, ירון הוכנבוים, הכחיש בתוקף כי התעניין בויליאם אזאו מנצרת עילית. הקשר מיכה לאוטה, שנעדר בחודשיים וחצי האחרונים עקב פציעה, נפצע שוב באימון וככל הנראה סיים את העונה. ״חוסר מזל משווע, הוא התחיל טוב את העונה והיה אמור לפרוץ, חבל שהפגיעות קטעו את ההתקדמות שלו״, אומר המאמן הוכנבוים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות