fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: גולדמן החלים, יובל שאוט פצוע

נתנאל גולדמן לא התאמן עד כה בשל פציעה. דאגה מפציעתו של שאוט, שאמור להוביל את הקבוצה בעונה הקרובה
נתנאל גולדדמן
נתנאל גולדדמן (צילום: חגא'ג ראחל)

שחקן הפועל עפולה, נתנאל גולדמן, הפתיע כאשר חזר לאמונים סדירים, לאחר תקופה ממושכת במהלכה סבל מכאבים עזים. במחנה האימונים שקיימה הקבוצה בקיסריה הוא פרש בשל הכאבים. לאחר חזרתו של הפיזיותרפיסט גיא תדמור מארצות הברית, נבדק  גולדמן, והקביעה של תדמור הייתה כי הוא אינו רואה שום נזק ממשי ואינו זקוק, לפחות בשלב זה, לניתוח בקע. "תחזור להתאמן רגיל", הורה תדמור. בינתיים מרוצים בעפולה מחזרתו אימונים ומקוום כי הפציעה מאחוריו.

לעומת זאת, הקשר יובל שאוט סובל מפציעה ולא התאמן השבוע. ביום שני שעבר בדיקה  ומסתמן כי החלוץ המקומי מתן נחמני יפתח בהרכב, לפחות בתחילת העונה, לצידו של אלנתן סלמי או החלוץ הרומני אדריאן גריגורצ'ה.

"אחרי שהגשמנו את החלום הקודם, רצה לחלום חלום חדש, שתוך שלוש שנים עפולה תהיה בליגת העל, אחרי שהיא תבסס את קבוצת הנוער שלה, שתספק שחקנים לקבוצה הבוגרת, ולא מאוחר לחלום שתוך חמש שנים גם עפולה תגיע לאירופה ואירופה תגיע לעפולה", הצהיר ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ, במסיבת עיתונאים שקיימה הקבוצה ביום ראשון, לרגל פתיחת העונה הראשונה של הקבוצה בליגה הלאומית.

נתנאל גולדדמן
נתנאל גולדדמן (צילום: חגא'ג ראחל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות