fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: איגור אנדרוניק יעזוב את הארץ

המגן המולדובי יעזוב את הפועל עפולה מבלי שקיבל צ'אנס ממשי להציג את יכולתו
איגור אנדרוניק
איגור אנדרוניק (צילום: כפיר בזק)

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, בימים הקרובים יקבל מגן הפועל עפולה, איגור אנדרוניק, את כל החובות שלו ויעלה על המטוס הביתה, למולדובה. למעשה, כבר לפני לושה חודשים הגיעו בהפועל עפולה להחלטה לשחרר את המגן, ששיחק בעבר הלא רחוק בנבחרת הצעירה של מולדובה ובקבוצת זימברו קישנייב, אלא שבגלל הבלאגן סביב ניהול הקבוצה לא היה מי שיסגור איתו חשבון וישלח אותו הביתה.

בשבועות האחרונים השחקן כלל לא התלבש, ונשאלת השאלה מדוע לא להשתמש בו כל עוד הוא נמצא בארץ.

ברוך ניימן, סוכנו של אנדרוניק, למה הוא לא מתלבש?
"אני לא יודע, זו שאלה שצריך להפנות למאמן ירון הוכנבוים".

הוכנבוים בתגובה: "השחקן שוחרר לפני שלושה חודשים, השתמשתי בו כשלא הייתה לי ברירה בתקופה שלא הייתה הנהלה ולא היה מי שיסכם אתו את תנאי העזיבה, ביום האחרון של העברות, כשההנהלה התייצבה, הנושא שוב עלה והוחלט שוב לשחרר אותו".

איגור אנדרוניק
איגור אנדרוניק (צילום: כפיר בזק)

איך הוא התאמן בתקופה בה ידע כי ויתרתם עליו?
"הוא התאמן כרגיל ודווקא נראה טוב, עם המון חשק ומוטיבציה".

ההחלטה לשחרר אותו הייתה מקצועית בלבד?
"הוא שוחרר בגלל יכולת מקצועית חד וחלק. לא היה פה עניין של לחסוך כסף. שחף הלמן משחק כמגן ימני, עידו סונדרס הגיע בחוזה אפס, אז מבחינתי הם עדיפים עליו". מהתקופה הקצרה שלו בישראל יזכור אנדרוניק את הטראומה כאשר אשתו ובתו הפעוטה הגיע במטרה לשהות איתו, אך בהיעדר ויזה לא הורשו להיכנס לתחומי הארץ, ונשלחו בחזרה הביתה בבושת פנים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות