fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העפולאים יוצאים לדרך

חברי מועצת העיר עפולה, יוסי לוי וראובן יוקלר, הכריזו על ריצה משותפת למועצת העיר תחת תנועת "עפולאים"
יוקלר ולוי, צילום: ארנון גלעדי
יוקלר ולוי, צילום: ארנון גלעדי

"אחד הדברים המרכזיים, ששמענו לאורך כל הדרך, מאנשים שפנו אלינו, הוא שהקול שלהם לא נשמע בעירייה ואין מי שמייצג את האינטרסים שלהם. מה שיותר הפריע לנו הייתה תחושה של התושבים ש'העיר בורחת לנו מהידיים'. התחבטנו זמן רב באיזו דרך לפעול בבחירות הנוכחיות. אבל, אחרי שלל הפניות אלינו מצד תושבים, הבנו שזו הדרך", הסביר חבר מועצת העיר עפולה, יוסי לוי, שיחד עם עמיתו ראובן יוקלר, הודיעו השבוע על ריצה משותפת למועצת העיר עפולה, תחת תנועת "עפולאים".

את הקדנציה האחרונה התחילו השניים כחברי קואליציה. יוסי לוי, שלא היה מוכן להבליג, עזב מאוחר יותר את הקואליציה והפך לקול משמעותי בעד נושאים חשובים לתושבים. יוקלר, ששימש כסגן ראש העיר ללא שכר עד לא מכבר, האמין כי בעמדת המפתח שבה הוא נמצא יוכל לשנות את המציאות. אבל, למרות ההשתדלות שלו להוביל מהלכים ופעולות לטובת התושבים, גילה גם הוא שידיו כבולות. למרות קשריו הענפים עם שרי הממשלה השונים, שיכלו לשמש קרש קפיצה משמעותי לפיתוח העיר בתחומים שונים. "שימשתי כסגן ראש עיר והתאכזבתי מחוסר הפתיחות לתושבים- איפה ראיתם עירייה שבה לא מתקיימת קבלת קהל אצל נבחרי הציבור? למרות זאת, השתדלתי כמיטב יכולתי ובמעט הסמכויות שניתנו לי, לקדם נושאים הקשורים לרווחת התושבים- מלגות לסטודנטים, עזרה לפעילות הספורט וטיפול בבעיות אישיות ככל שניתן של תושבי העיר", הסביר יוקלר.

יוקלר ולוי, צילום: ארנון גלעדי
יוקלר ולוי, צילום: ארנון גלעדי

המסר המרכזי של התנועה ברור והצליח כבר לסחוף אחריו קהל תומכים רב- חברי המועצה נבחרים כדי לשרת את הציבור ולא לדאוג לאינטרסים פרטיים. לוי ויוקלר מאמינים שבתמיכת כל תומכיהם, שתבוא לידי ביטוי מעשי בהצבעה בהם ביום הבחירות, יוכלו לבנות מוקד כוח במועצה שיהיה משמעותי ושיוכל לקדם נושאים, תחומים ואינטרסים לטובת כלל הציבור. "העירייה השקיעה משאבים רבים בטיפוח תשתיות פיזיות כמו כבישם, תאורה וכיכרות, אבל הזניחה בצורה גסה את התושבים, שהם המשאב העיקרי של העיר", אמר יוקלר לתומכים הרבים שהגיעו לכנס ההשקה. בדברי הסיכום שלו הבהיר לוי ש"אין לנו כוונה, בשלב זה, להודיע על תמיכה במי מהמועמדים לראשות העיר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות