fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה: אב ובנו שיחקו במשחק רשמי

השוער הוותיק ביותר בליגות העליונות, מאיר כהן, הגשים חלום ושיחק לצד בנו אביב במשחק ליגה רשמי. לא, הוא לא שוקל לפרוש בשיא. ״יש לי עוד כמה שנים טובות לתרום לכדורגל״
כהן ובנו אביב (צילום: עצמי)
כהן ובנו אביב (צילום: עצמי)
כהן ובנו אביב (צילום: עצמי)
כהן ובנו אביב (צילום: עצמי)

״עכשיו אני יכול לפרוש כמו גדול. זכיתי לחוויה מרגשת שאני לא מכיר שחקנים אחרים שזכו לה״, מספר מאיר כהן, שוער הפועל עפולה, שזכה לשחק לצד בנו במשחק ליגה רשמי.

אביב כהן, בסך הכל בן 16, עדיין לא תקע יתד בהרכב קבוצת הנוער של הפועל עפולה, אבל זכה להתאמן מספר פעמים עם הקבוצה הבוגרת. בתחילת השבוע התבשר כי יהיה בסגל למשחק נעילת העונה נגד קריית גת. ״הוא לא ישן כל הלילה מהתרגשות״, מספר מאיר כהן ומודה: ״אני התרגשתי לא פחות ממנו״.

המאמן ירון הוכנבוים לא התנגד לשתף פעולה וכך, בשלהי המחצית השנייה, עלה אביב כהן להתחמם ומפלס ההתרגשות אצל המשפחה המורחבת ביציע עלה לשמיים. הוכנבוים הכניס אותו למשחק ואביב, כמו גדול, כבש את השער הרביעי לזכות הפועל עפולה. ״שער בהופעת בכורה זה יפה, לא?״, אומר שואל מאיר כהן.

אביב כהן, איך היה?
״התרגשתי מאוד, שמחתי לשחק עם הבוגרים ובעיקר לשתף פעולה עם אבא״.

הוא אמר לך משהו במהלך המשחק, כיוון, עודד?

״הוא כל הזמן צעק לי לא להתרגש, לשחק פשוט, כשכבשתי את השער הרגשתי שהוא שמח יותר ממני״.

מי שהתרגשה יותר ממאיר ומאביב הייתה אמא אתי כהן ביציע, שהנציחה את ההיסטוריה הפרטית שלי. עד עכשיו היה לי כדורגלן אחד בבית, עכשיו יש לי שניים. אני גאה באביב, שעלה לשחק עם אבא שלו ואפילו כבש. אני יודעת כמה מאיר רצה שזה יקרה ושמחה שבסופו של דבר החלום התגשם״.

 מאיר כהן, הגשמת חלום, סגרת מעגל, זה הזמן להודיע על פרישה?

״נכון שהגשתי חלום, אבל אני לא פורש על כך מהר. אני מרגיש טוב, מתאמן טוב, חי חיים ספורטיביים ומרגיש שיש לי עוד כמה שנים טובות לתרום לכדורגל״.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות