fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזר של קבוצת הנוער הפועל עפולה נשלח הביתה

"שחקן כדורגל צריך לשמור על הכבוד שלו ולצערי הוא לא שמר״, מסביר סוכנו של השחקן את ההחלטה להחזיר אותו למולדתו"
סם אוגודו
סם אוגודו (צילום: צילום עצמי)
סם אוגודו
סם אוגודו (צילום: צילום עצמי)

הוא הגיע לעפולה בקול תרועה רמה, הוא עוזב בקול ענות חלושה. הזר של קבוצת הנוער, אודו סם ג׳יימס, בן 19, נשלח השבוע חזרה לביתו שבניגריה ולא מסיבות מקצועיות. גורם המכיר את הנושא מקרוב אומר: ״ההתנהגות תחסל לו את הקריירה שלו״.

על פי גורמים בעפולה, סם ג׳יימס נהג להלוות סכומי כסף מאנשים רבים, דבר שהכעיס אותם מאוד. יצוין כי הפועל עפולה לא שילמה לו שכר אלא סיפקה לו מגורים וארוחות בלבד, אבל סוכנו משה הר אדיר, דאג לפתוח לו חשבון בנק עם אשראי גבוה בערבות שלו. הר אדיר: ״אני החלטתי לשלוח אותו הביתה כי לא אהבתי את ההתנהגות שלו. שחקן כדורגל צריך לשמור על הכבוד שלו ולצערי הוא לא שמר״.

בתקופה הקצרה בה הספיק להיות בעפולה שיחק אודו סם ג׳יימס שלושה משחקי ליגה, באחד מהם נגד מועדון כדורגל נווה יוסף, כבש צמד שערים בניצחון 1-2. בשבת האחרונה הוא כלל לא שותף במשחק הניצחון 0-3 על הפועל חדרה ולא נכלל בסגל. את השערים לעפולה כבשו: ליאור כהן, מוחמד אבו ראס ואלמוג שנקר. אודו סם ג׳יימס הגיע לקבוצת הנוער של הפועל עפולה כפרויקט עתידי של האגודה ושל הסוכן הר אדיר, שהאמינו כי החלוץ הצעיר, ששיחק באקדמיה לכדורגל בניגריה, יגיע רחוק. הוא לא הספיק לתרום לקבוצה דבר וחצי דבר ונשלח הביתה בבושת פנים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות