fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמר היווני שלי

לפני 25 שנים הופיע הזמר רוניוס בחתונתם של ויקי וענת מור יוסף בלוס אנג'לס. השבוע הוא סגר מעגל ב"אצולת העמק" בעפולה, כאשר הופיע אחרי חצי יובל בבר המצווה של בנם הקטן, אמיר
רוניוס מנגן לזוג השבוע בבר המצווה של בנם (צילום: סטודיו אוחנה)

לפני 25 שנים היגר ויקי בן למשפחת מור-יוסף הענפה מעפולה לארצות הברית. הוא פתח חברת צבע ושיפוצים וכעבור זמן קצר נשא לאישה את ענת בחתונה מפוארת באולמי "יריחו" בלוס אנג'לס. לאירוע המשמח הוזמנו המשפחות והחברים הקרובים שנהנו מהופעה של זמר אורח, רוניוס שמו. השבוע סגרו בני הזוג מור יוסף והזמר האהוב עליהם מעגל לאחר כ-25 שנים, כאשר האחרון הגיע להופיע בבר המצווה של אמיר, בנם הקטן באולמי "אצולת העמק" בעפולה.

רוניוס, או בשמו המקורי רוני מועלם, עשה אף הוא את הדרך לארה"ב בסוף שנות ה-80, שם הפך לכוכב בקרב הקהילה היהודית והמהגרים הישראלים. "רוני נחשב אז לכוכב גדול וזמר מבוקש בקרב הישראלים", נזכר השבוע ויקי מור יוסף "הוא הרבה להופיע באירועים של הקהילה היהודית וכך למעשה פגשנו אותו לראשונה והחלטנו להזמינו לחתונה שלנו".

לאחר ששימח רבים מבני הקהילה החליט רוניוס לחזור ארצה ומיד עם חזרתו כיכב בתוכניות טלוויזיה רבות, כמו בטברנה עם שמעון פרנס וכיום בעיקר בערוץ המוסיקה 24, שם מתנגנים להיטיו "ציקיטה" ו"רק בנשיקה".

"לא היה לנו ספק שכפי שהרעיד את הרחבה לפני 25 שנה, כך יעשה רוניוס גם הפעם וכך היה "סיכם ויקי והוסיף: "בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות לרוניוס ולשמשון הבעלים של אולמי אצולת העמק הנפלאים על אירוע בלתי נשכח".
צילום: סטודיו אוחנה

רוניוס מנגן לזוג השבוע בבר המצווה של בנם (צילום: סטודיו אוחנה)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות