fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבע ברקאי חתם לשנתיים בהפועל עפולה

הבלם הוותיק מרוצה. "מרגיש שמעריכים אותי ולראייה חתמתי לשנתיים. החוזה לא מפתיע, לרגע לא דאגתי, זה היה צפוי. מקום טוב לא ממהרים לעזוב", הוא אומר
גבע ברקאי
גבע ברקאי (צילום: חג'ג ראחל)

בגיל 36 חתם הבלם הוותיק גבע ברקאי על חוזה חדש, לשנתיים נוספות בהפועל עפולה. כאשר הוא נשאל האם זה החוזה האחרון בקריירה הארוכה שלו, הוא לא ממהר לקבוע עובדות. "אי אפשר לדעת", הוא אומר, כאילו היה רק בתחילת הדרך, "כל עוד אמשיך להרגיש כמו שאני מרגיש היום, אשמח להמשיך לשחק כדורגל, גם מעבר לשנתיים של החוזה. אשמח לסיים את הקריירה שלי בהפועל עפולה מעבר לשנתיים שבחוזה, אני מרגיש כאן כמו בבית".

גבע ברקאי
גבע ברקאי (צילום: חג'ג ראחל)

כמו כל שחקני הפועל עפולה, גם גבע ברקאי נדרש לקצץ בין 15 ל- 20 אחוזים משכרו. לברקאי לא הייתה שום בעיה עם הקיצוץ, והא מציין את חבריו לקבוצה, שלדבריו היו גברים אמיתיים וגם בחודש ינואר הסכימו לקיצוץ דומה כדי להציל את המועדון. "בשנתיים האחרונות עשינו היסטוריה, אני מרגיש חלק מזה, מרגיש שמעריכים אותי ולראייה חתמתי לשנתיים. החוזה לא מפתיע, לרגע לא דאגתי, זה היה צפוי. מקום טוב לא ממהרים לעזוב, ההערכה היא הדדית וההרגשה טובה", הוא אומר.

עליתם לפליאוף העליון, סיימתם במקום שישי, מה יחשב להישג בעונה הבאה?
"אני לא מחפש תירוצים, בעונה שהסתיימה עשינו מעל ומעבר, בשנה הבאה יהיה הרבה יותר קשה, אני מבין שהתקציב יקוצץ, יהיה פחות כסף, למרות שאני חושב שכסף אף פעם לא קובע. אני מאמין בצוות המקצועי, שיביא שחקנים טובים. העונה השנייה תמיד קשה יותר, זה יהיה המבחן האמיתי של הקבוצה".

באיזה מקום תסיימו את העונה?
"מוקדם לצאת בהצהרות, הסגל עדיין לא סגור, זה לא יהיה פשוט, אבל אנחנו מוכנים לעבוד קשה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות