fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אראלה ממפעל הפיס התקשרה אליה

כל ישראלי מצוי מתפלל לקבל את הטלפון המיוחל מאראלה ממפעל הפייס, חני פסח מעפולה זכתה ואפילו הפכה לפרזנטורית
אראלה ממפעל הפיס
אראלה ממפעל הפיס (צילום: ליאור נורדמן)

שיחת טלפון מאראלה ממפעל הפיס הפכה לחלומו הרטוב של כל ישראלי ממוצע. חני פסח (47) תושבת נצרת עילית במשך שנים ארוכות, שעברה רק לאחרונה להתגורר בעפולה, היא אחת המאושרות שזכו לשמוע את קולה של אראלה.

הסיפור של פסח עם מפעל הפיס התחיל לפני שנים רבות, כשרכשה מנוי.  "ייעצתי לחברה שעובדת איתי באותה מחלקה להירשם להגרלות, היא אמרה שאני משוגעת ושאלה אם חסר לי על מה לבזבז את הכסף שלי", נזכרת פסח, "אמרתי לה להאמין, ואחרי 14 יום בלבד, עוד לפני שהכרטיס עצמו הגיע אליה היא התבשרה שזכתה ב- 125 אלף שקלים". מעבר לפרגון ולשמחה אותם הרגישה כשזכתה בסכום הכספי היא הבינה שהמזל לצדה ולא הפסיקה למלא את כרטיסי המשחק מדי שבוע.

אפשר לקרוא לזה קארמה טובה או קמצוץ של מזל ואכן, בסוף חודש אוקטובר האחרון קיבלה פסח את השיחה המיוחלת בעצמה: "הייתי באוטובוס בדרך ליום גיבוש מהעבודה, קיבלתי את הטלפון מול כולם ואמרו לי שזכיתי, לא האמנתי, חשבתי שמישהו עובד עליי, התחלתי לחפש מאחוריי את האדם שמותח אותי, אבל הבנתי שזה אמיתי וסוף סוף קורה לי. האנשים באוטובוס היו על הרגליים, התחילו לשיר ולברך אותי. מיד חיבקתי את החברה שזכתה לפני שנתיים, בכינו ביחד וכולם אמרו שמגיע לי", משחזרת פסח.

בימים אלו, פסח משתתפת בקמפיין פרסומי בפריסה ארצית של מפעל הפיס יחד עם זוכים אחרים מהשנה החולפת. "הרבה אנשים שאלו אותי מדוע אני מוכנה לפרסם את עצמי, אז לכל הסקפטים אני רוצה להגיד שחשוב לי להעביר את המזל הלאה, דברים טובים קורים ואני כבר מחכה לזכייה הבאה שלי".

כתבה: אילנה פייסחין

הכתבה תתפרסם בסופ"ש גם בעיתון ידיעון עפולה

מימין: אראלה ממפעל הפיס וחני פסח מעפולה
לא האמנתי שזכיתי. מימין: אראלה ממפעל הפיס וחני פסח מעפולה (צילום: ליאור נורדמן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות