fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפשרות: קהינדה ופרננדס יעזבו בינואר

לשני שחקני הפועל עפולה יש בחוזה שלהם אפשרות להשתחרר בחלון העברות בחודש ינואר
קהינדה
. קהינדה (צילום: עצמי)

פתיחת העונה המצוינת של הפועל עפולה, ההתברגות בצמרת, והיכולת במצוינת שהקבוצה מפגינה מאז פתיחת העונה, יכולה לעלות לה ביוקר. עם שתי עובדות אי אפשר להתווכח: הראשונה, לשני כוכבי הקבוצה, הקשר הארגנטינאי דריו פרננדס, והחלוץ לנרי קהינדה, יש סעיף יציאה מהחוזה בחלון העברות בחודש ינואר, והשנייה, קבוצות מליגת העל כבר מגששות אצל השניים.

יכולת הכיבוש של החלוץ לנרי קהינדה, לא נעלמת מעיניהם של ראשי קבוצות בליגת העל. בין הקבוצות המעונינות בקהינדה: הפועל קריית שמונה, הפועל פתח תקווה, מכבי נתניה, מכבי פתח תקווה, הפועל רעננה וכן בני יהודה מהלאומית. שמו הועלה גם בהפועל עכו, כאופציה להחליף את סליחי, אם זה יעזוב למכבי חיפה.

קהינדה
יעשה מאמץ להישאר בעפולה. קהינדה (צילום: עצמי)

בהפועל עפולה אפילו לא רוצים לחשוב על אפשרות שהחלוץ הלוהט שלהם יעזוב בינואר. "יש לו המון מניות בהצלחה של הקבוצה", אומרים בעפולה, אבל לא בטוח שיצליחו להחזיק אותו אם יקבל הצעה מקבוצה בכירה.

לקהינדה יש חוזה לעוד שנתיים (מעבר לעונה הנוכחית) עם מכבי תל אביב, שהביאה אותו לקבוצת הנוער כהשקעה לעתיד. למכבי תל אביב יש אופציה ראשונה על השחקן, וסעיף השחרור שלו ממכבי עומד על מיליון דולר. הסיכויים שיחזור למכבי תל אביב קלושים, מפני שהוא עדיין לא ברמה שלהם, מה גם שההרכב שלהם עתיר כוכבים.

"אני יודע שהשם שלו מוזכר בהרבה קבוצות מליגת העל", מודה סוכנו של קהינדה, משה הר אדיר, "בינתיים הוא בהפועל עפולה, אם יהיו בינואר הצעות מליגת העל נשקול אותן ונעשה את כל המאמצים כדי שיישאר בעפולה".

גם אצל הקשר דריו פרננדס, שמתגורר כרגע עם זוגתו ביסוד המעלה ומתכוון למצוא דירה בעפולה, הדברים דומים. הקשר שנחתך מהפועל חיפה ובכלל לא התלהב לרדת לליגה הלאומית, זוכה לגישושים לא רשמיים מצד לא מעט קבוצות בליגת העל. "תמיד יש דיבורים, השאלה היא האם זה מגיע לתכלס. לדריו יש סעיף שחרור בינואר, אבל כרגע אנחנו לא מתעסקים בזה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות