fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי ארבע שנים חזר נתנאל גולדמן לכבוש במדי עפולה

הקשר המצטיין שלא מתראיין לתקשורת, שומר על דממת אלחוט. שערו האחרון במדי עפולה היה ב- 16 בינואר 2010. בעפולה כבר מדברים על חוזה לעונה הבאה
נתנאל גולדמן
נתנאל גולדמן (צילום: חג'ג ראחל)

נתנאל גולדמן כבש צמד נגד מכבי אום אל פאחם, וזכה למבול של פניות לראיונות בתקשורת, אלא שהוא סירב לכולם. "אני מעדיף להמשיך לשמור על דממת אלחוט, רוצה שקט, להתרכז רק בכדורגל", הבהיר לדובר כפיר בזק.

נתנאל גולדמן
שומר על זכות השתיקה. נתנאל גולדמן (צילום: חג'ג ראחל)

אגב, הצמד הגיע לאחר ארבע שנים ללא שער במדי הפועל עפולה. שערו האחרון במדי עפולה היה ב- 16 בינואר 2010, במשחק החוץ נגד כרמיאל/ צפת, בו גברו העפולאים 2-1, תחת הדרכתו של אילון שווגר.

בחודשיים האחרונים הפך לבאנקר של המאמן ירון הוכנבוים בהרכב. בעפולה אומרים כי ליכולת הטובה שלו יש השפעה על כל הקבוצה, שעושה תקופה טובה, ולא הפסידה בשבעת המשחקים הרצופים. "הוא בחור חיובי, לא מתערבב, מקצוען אמיתי, מגיע ראשון לאימון ועוזב אחרון", מפרגנים שחקנים בקבוצה.

בעונה שעברה הוא לא היה שותף לעליית הקבוצה לליגה הלאומית, לראשונה בתולדותיה. הוא נעלב מההצעה הכספית שקיבל מהקבוצה, שפיזרה ים של כסף כדי לעלות, אבל העדיפה ליגיון זרים על פני שחקני בית. גולדמן נפגע ועזב להפועל מגדל העמק.

הפועל עפולה ספגה לא מעט ביקורת על היעדר ציביון מקומי, והיה ברור לכל שיעשה מאמץ להחזיר הביתה את יובל שאוט וגולדמן, שחזרו בסופו של דבר. הפתיחה של גולדמן הייתה צולעת, הוא סבל מפציעה טורדנית, החלים ולא כל כך מצא את מקומו. "לקח לו זמן להיכנס לכושר, היום אי אפשר להוציא אותו מההרכב", אומר גורם בעפולה.

בחדרי חדרים כבר מתחילים בהפועל עפולה לחשוב על העונה הבאה, ואחת המטרות תהיה להשאיר את גולדמן בעפולה, עם חוזה משודרג כמובן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות