fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: מעצרו של תוקף הנהגת הוארך ב- 3 ימים

החשוד נתפס בנמל התעופה בן גוריון, ניסה כל הנראה להימלט מהארץ * המשטרה: לפני התקרית היה מעורב בתאונת דרכים אחרת
הצעירה שהותקפה
הצעירה שהותקפה

את אירועי יום שישי בצהריים, לא תשכח טובה לעולם. בדרכה לאסוף את ילדיה, אחד מבית הספר והשני מגן הילדים, רכב חסם את דרכה. היא צפרה לו, אבל לרוע מזלה נתקלה בנהג עצבני במיוחד. הוא יצא לכיוון הרכב שלה, החל לדפוק עליו בעצבים, ונכנס אליו דרך הדלת שליד הנהג. הוא החל להכות אות טובה מכות נמרצות, כולו אחוז אמוק, תוך שהוא זועק "את לא תצפרי לי בחיים". פניה זבו דם והיא הייתה בהלם. טובה הובהלה לטיפול עם חשש לשבר באף ולשבר בארובת העיר. "בנס יצאתי מזה בחיים", סיפרה.

הצעירה שהותקפה
הצעירה שהותקפה

עוברי אורח צילמו את האירוע וגם דאגו להעביר את מספר הרכב של הנהג העצבני והאלים למשטרה, שבתום מצוד בן כמה שעות, הצליחה לשים עליו יד ב… נמל התעופה בן גוריון, לאחר שככל הנראה ביקש לברוח מהארץ בעקבות התקיפה הקשה.

במשטרה אמרו כי במהלך איסוף הממצאים, הוברר כי טרם תקיפת הנהגת, החשוד היה מעורב בתאונת דרכים במהלכה נגרם נזק לרכבו ולרכבה של נהגת. במהלך דין ודברים עם הנהגת, שרכבה נפגע תקף אותה החשוד בבעיטה ואיים עליה.

במשטרה הוסיפו כי "בפעילות מאומצת של שוטרי משטרת ישראל נעצר החשוד בשעות הלילה  בנמל התעופה בן גוריון כשעל פי החשד ניסה לברוח מהארץ".

במוצאי שבת הובא החשוד להארכת מעצר בבית המשפט השלום בנצרת. מעצרו הוארך בשלושה ימים, עד יום שלישי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות