fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: הקייטנה הכי ארוכה בהיסטוריה של העיר

ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, הבטיח להוזיל את מחירי הקייטנות והצליח לבנות מערך קייטנות במחירים נמוכים בהשוואה לערים אחרות, ואף את הקייטנה הארוכה ביותר שתדע העיר לאורך שבעה שבועות
ראש העיר אלקבץ נהנה מפעילות בגני הילדים (צילום דוברות העירייה)

מדי קיץ מתחילה מחאה ברחבי הארץ על מחירי הקייטנות המאמירים, אשר מקשים על משפחות רבות להעניק לילדיהם מסגרת איכותית בימי הקיץ.

ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ, הבטיח כי יוזיל את המחירים לטובת תושבי עפולה והשבוע התברר כי אכן הקייטנות יהיו זולות משנים עברו. מקמפיין הפרסום של הקייטנות, אשר עלה בימים האחרונים, עולה מגוון של קייטנות אותן מציעה הרשות במחירים אטרקטיביים. במסלול הקצר מוצעות קייטנות לאורך שלושה שבועות, כאשר הקצרה ביותר היא מהשעה 07:30-13:00 בעלות של 589 שקלים בלבד, ואילו הארוכה במסלול של השלושה שבועות היא מהשעה 07:30-16:00 (8.5 שעות ביום) בעלות של 735 שקלים בלבד. ילדים שהיו רשומים לאורך השנה לצהרון, וירשמו לקייטנה הארוכה, ייהנו מהנחה נוספת של 100 שקלים ובסך הכל ישלמו 635 שקלים בלבד.

מפרסום המחירים של הרשויות בגליל עמקים בפרט וברחבי הארץ בכלל, עולה כי עפולה מיקמה עצמה בצמרת הרשויות עם המחיר הנמוך ביותר. לצד המחירים הנמוכים חשוב לציין כי הנרשמים ייהנו השנה מהנחה נוספת של 10% על הרשמה של אח שני ואילך וכן מהנחות על פי קריטריונים סוציו-אקונומיים כאלה ואחרים.

בנוסף, מציעה עיריית עפולה את הקייטנה הארוכה ביותר שידעה העיר, שתחל ביומו הראשון של חודש יולי ה-1.7.19 ותסתיים ב-15.8.19. הקייטנה תיארך שבעה שבועות, שבוע יותר משנה שעברה, ותסתיים כשבועיים בלבד לפני תחילת שנת הלימודים. מחירה של הקייטנה הנ"ל יעמוד על 1,500 שקלים בלבד, כאשר ילדים שהיו רשומים לצהרון במהלך השנה ייהנו מהנחה נוספת על סך 200 שקלים, והוריהם ישלמו בסך הכל 1,300 שקלים.

במינהל חינוך הציגו השבוע בסיפוק את המחירים, אבל ביקשו להדגיש כי אמנם מדובר במחירים נמוכים בהשוואה לשנים עברו, אך עיקר סיפוקם הוא על התכנים האיכותיים ששודרגו, ויכללו השנה בין היתר שלושה חוגי העשרה המאושרים על ידי משרד החינוך של "קרן קרב" ומכללת "דעת".

בנוסף, ציינו במינהל חינוך כי הילדים ייהנו בקייטנות משלל פעילויות איכותיות שיועברו על ידי צוות מקצועי, וכן ייהנו מארוחות מזינות ומאושרות.

יש לציין כי תלמידי כיתות א'-ג' בבתי הספר ייהנו גם השנה ממסגרת חינוכית "בית הספר של החופש הגדול", בעלות כספית מינימלית של 300 שקלים בלבד. כמו כן, לצד קייטנות של מינהל החינוך, יתקיימו הקיץ גם קייטנות איכותיות של רשת המתנ"סים "שחקים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות