fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על הכתפיים שלו

מערכת החינוך בעפולה נמצאת בירידה מתנדת. מחזיק תיק החינוך החדש, דוד סויסה, אופטימי. "אני מאמין גדול במערכת החינוך של עפולה", הוא אומר
דוד סויסה
דוד סויסה

"ההתרגשות רבה", מודה חבר מועצת העיר עפולה, דוד סויסה, שרק לאחרונה הצטרף לקואליציה העירונית וקיבל את תיק החינוך והבוקר יפתח לראשונה שנת לימודים כמחזיק תיק החינוך.

דוד סויסה
דוד סויסה

סויסה מגלה כי בתקופה האחרונה סיים לאבחן את מערכת החינוך בעיר ולמד אותה. "יש תחומים חזקים ותחומים שצריכים להשתפר. שדרת הניהול היא מהטובות שיש", הוא אומר.

סויסה אומר שכמי שהחינוך טבע בדמו, "מהיום הראשון שהצטרפתי לחיים הציבוריים ראיתי עצמי במערכת החינוך. עפולה היא עיר בצמיחה, מתפתחת ואם לא נשכיל לפתח את החינוך, יהיה קשה מאוד לאפשר את הצמיחה. אני רואה בזה אתגר, שמחתי לגלות שראש העיר נחוש מאוד ורוצה לאפשר למערכת החינוך להתפתח. הוא מבין את החשיבות שלה", הוא אומר.

סויסה מסכם ואומר: "אין לי ספק שבשנה הבאה נראה שיפור בכל הפרמטרים בהם נמדדת מערכת חינוך, אני מאמין גדול במערכת החינוך של עפולה, מאחל לכולנו שנה טובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות