fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו זה רשמי: ז'קי לוי ירוץ לראשות העיר בית שאן

סגן שר הבינוי והשיכון, חה"כ ז'קי לוי, הכריז על התמודדותו לתפקיד ראש עיריית בית שאן בכנס שנערך בסניף הליכוד בעיר לעיני כאלף מתושבי בית שאן * לוי: "אני אמנם בכנסת אבל הלב שלי תמיד היה ונשאר בבית שאן"
זקי לוי בהשקת קמפיין הבחירות (צילום עמירן עידו)
זקי לוי (צילום עמירן עידו)

במעמד רבים מתושבי בית שאן, חברי מועצת העיר, תומכים ופעילים, הכריז ז'קי לוי כי ישוב להתמודד על תפקיד ראש העיר בבחירות שיתקיימו בעוד כארבעה חודשים.

 זקי לוי בהשקת קמפיין הבחירות (צילום עמירן עידו)
זקי לוי בהשקת קמפיין הבחירות (צילום עמירן עידו)

לוי, בן 58, נשוי לציונה, אב לשבעה וסב ל 13 נכדים, כיהן בעבר במשך עשר שנים כראש עיריית בית שאן. מאז שנת 2015 הוא מכהן כחבר כנסת מטעם סיעת הליכוד וכסגן שר הבינוי והשיכון, במסגרת תפקידו מוביל לוי את פרויקט שיקום שכונות חוזר, אותו גם הגה.

לוי הודה היום בכנס לפעילים הרבים שבאו לסניף הליכוד ואמר: "בית שאן זה הבית שלי, זה הלב שלי, זה המקום בו גדלתי ובו גידלתי את ילדיי. אני אמנם בכנסת אבל הלב שלי תמיד היה ונשאר בבית שאן".

התקבל בחום ובאהבה. זקי לוי בהשקת קמפיין הבחירות (צילום עמירן עידו)
התקבל בחום ובאהבה. זקי לוי בהשקת קמפיין הבחירות (צילום עמירן עידו)

לוי עמל בחודשים האחרונים ביחד עם אנשי מקצוע מתחומים שונים על תכנית עבודה מפורטת שאת עיקריה פירט במהלך האירוע ובראשם שינוי דרמטי במצב החינוך, טיפול שורש בחזות העיר, נטישת הצעירים, סיוע לקהילה הוותיקה והצלת הספורט העירוני ובראשו מועדון הכדורגל הפועל בית שאן. לוי אמר באירוע ההכרזה: "נכון שיש לי תפקיד חשוב בממשלה ובכנסת אבל בית שאן חשובה לי יותר מהכל ומבחינתי היא לפני הכל. לא יכולתי יותר לעמוד מנגד ולראות את העיר שלי מתרסקת. אביא את כל קשריי ויכולותיי שצברתי במהלך השנים האחרונות בתפקידי, למען תושבי בית שאן ולמען עירנו. הגיע הזמן להפסיק עם הדיבורים, הגיע הזמן למעשים. בע"ה נעשה ונצליח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות