fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית בית שאן תעניק אות כבוד והוקרה לאלישע לוי

המאמן בן העיר, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, יקבל את התעודה במסגרת חגיגות "יום ירושלים", שייערכו בעיר ביום חמישי הבא (9.6).
אלישע לוי (צילום עצמי)
אלישע לוי (צילום עצמי)

עיריית בית שאן החליטה להעניק תעודת כבוד לאלישע לוי, בן העיר, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל. התעודה תוענק לו במסגרת חגיגות "יום ירושלים", שייערכו בעיר ביום חמישי הבא (9.6).

אלישע, שהעביר השבוע את משחקו הראשון כמאמן הלאומי, במשחק נגד סרביה שהסתיים בהפסד, החל את הקריירה שלו ב- 1974 כקשר בקבוצת הפועל בית שאן, וסיים אותה את כשחקן פעיל בקבוצת נעוריו בשנת 1989. בשנה זו התמנה למאמן. הוא אימן אותה עד שנת 1995 ואח"כ בשנים 1996 -1998. הוא הוביל את בית שאן הקטנה כנגד כל הסיכויים לליגה הבכירה בכדורגל הישראלי.

אלישע לוי (צילום עצמי)
אלישע לוי (צילום עצמי)

בתעודת ההוקרה, שעליה חתום ראש העיר, רפאל בן שטרית, נאמר: "תושבי העיר בית שאן שבה נולדת, גדלת ועם קבוצת הכדורגל שלה הגעת כמאמנה להישגים חסרי תקדים, מברכים אותך וגאים בך עם בחירתך לתפקיד הרם והיוקרתי. בית שאן מתברכת וגאה בך. הבחירה בך מתוך מועמדים ראויים מעידה על הערך המוסף והייחודי שלך; איש מקצוע מהמעלה הראשונה המשמש מודל לחיקוי ואף להערצה על ידי שחקנים ואוהדים רבים".

"בהענקת תעודת הוקרה וכבוד של העיר בית שאן יש ביטוי להוקרה העמוקה שאנחנו רוחשים לך. הוכחת, כי עבודה קשה, דבקות במטרה, נחישות, אמונה וחלום – הם המתכון להצלחה. בשמי ובשם כל תושבי העיר, אנו מאחלים לך הצלחה רבה בתפקיד והשגת המטרות של נבחרת ישראל", סיכם בן שטרית.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות