fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עומרי לוזון השתחרר מהפועל נצרת עילית

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם: "עומרי הוא ילד מקסים, שהשתלב אצלנו מצוין, אהוד בחדר ההלבשה ואין לי ספק שאם הייתה לו סבלנות היה מקבל עוד המון הזדמנויות, הוא ביקש להשתחרר ולא יכולתי לעמוד בדרכו, מאחל לו הצלחה בהמשך".
עזב. עומרי לוזון (צילום חגאג רחאל)
עזב. עומרי לוזון (צילום חגאג רחאל)

בלם הפועל נצרת עילית, עומרי לוזון, סיים עזב היום את הקבוצה לבקשתו ויעבור בחלון העברות בינואר לקבוצה אחרת.

עזב. עומרי לוזון (צילום חגאג רחאל)
עזב. עומרי לוזון (צילום חגאג רחאל)

עומרי לוזון הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה, התחיל את העונה בהפועל חזרה, לא קיבל הזדמנות בקבוצה מליגת העל ועבר לנצרת עילית, כאן שותף בסך הכל ב- 6 משחקי ליגה ועוד שניים בגביע הטוטו. לוזון פתח רק פעם אחת בהרכב, במשחק ההפסד נגד בני לוד ובעמדה זרה לו: מגן שמאלי. לוזון אמר כי הוא עוזב בצער רב ובשל סיבות אישיות. יש לציין כי בני משפחתו לא אהבו את העובדה שהוא מבלה שעות רבות ביום על הכבישים ואחת הסיבות לבקשתו לעזוב היא לשחק בקבוצה קרוב לביתו.

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם: "עומרי הוא ילד מקסים, שהשתלב אצלנו מצוין, אהוד בחדר ההלבשה ואין לי ספק שאם הייתה לו סבלנות היה מקבל עוד המון הזדמנויות, הוא ביקש להשתחרר ולא יכולתי לעמוד בדרכו, מאחל לו הצלחה בהמשך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות