fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עולים לכבוש את ירושלים

"צפוי לנו משחק קשה מאוד מול קבוצה מצוינת, זה לא מקרי שאחרי 29 משחקים שתי הקבוצות ניצבות בשני המקומות הראשונים", אומר מאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים,
ירון הוכנבוים במשחק נגד עפולה (צילום חגאג רחאל)
עמל על מלאכת הרכבת הסגל. ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

מוליכת טבלת הליגה הלאומית, הפועל נצרת עילית, תעלה היום (חמישי) לירושלים, כהכנה למשחק מחר (שישי, 16:00) נגד השנייה בטבלה הפועל קטמון ירושלים באצטדיון טדי. את האימון המסכם תערוך הקבוצה במגרש האימונים בהר חומה והקבוצה תלון במלון לאונרדו בבירה. "צפוי לנו משחק קשה מאוד מול קבוצה מצוינת, זה לא מקרי שאחרי 29 משחקים שתי הקבוצות ניצבות בשני המקומות הראשונים", אומר מאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים.

ירון הוכנבוים במשחק נגד עפולה (צילום חגאג רחאל)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

על המשחק אומר הוכנבוים: "הם קבוצה שמבינה עד כמה המשחק חשוב להם, בדיוק כמו שאנחנו מבינים עד כמה המשחק צפוי להיות קשה וחשוב, זה אתגר גדול עבורנו להמשיך בהצלחה שלנו, אנחנו רוצים להמשיך לשמח את האוהדים, לשמח את המערכת ואת ראש העיר שלנו, שהוא האוהד מספר 1 של הקבוצה".

בשלב זה של העונה, כשנצרת עילית נמצאת במצב מצוין בצמרת, לא מסתתר המאמן מאחורי סיסמאות ואומר חד וחלק: "אנחנו רוצים לעלות לליגת העל ומבינים שזה אפשרי, הכרטיס נמצא על המדף ואנחנו רוצים לקחת אותו ומקווים להביא את הקבוצה כמה שיותר קרוב למעמד הזה".

על ההכנות למשחק אומר הוכנבוים: "הכנות רגילות כמו לכל משחק, כמו לכל משחק צמרת, כמובן עם דגשים והתאמות למשחק נגד קטמון".

לרשותו של הוכנבוים יעמוד סגל מלא למעט אחמד קסום הפצוע, כאשר בשלב זה לא ברור מצבו הבריאותי של אוהד רבינוביץ

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות