fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עו"ד אלי מלול נבחרת ליו"ר דירקטקוריון החברה למתנ"סים בעפולה

ראש העיר אבי אלקבץ: "עיריית עפולה רואה ברשת המתנ"סים "שחקים" עמוד תווך בעיר עפולה. אני מברך את צוות ההנהלה החדש, את חברי הדירקטוריון ואת עו"ד אלי מלול ואני סמוך ובטוח שהרשת תמשיך ותעניק רבות לתושבי עפולה בתחומים רבים".
יו"ר הפועל עפולה לשעבר, אלי מלול
יו"ר הפועל עפולה לשעבר, אלי מלול

בפורום מורחב, שכלל את מנהל מחוז חיפה והעמקים של החברה למתנ"סים, ואת שני חברי ההנהלה החדשים  אביי דג'ן וראובן יוקלר, בחרה הנהלת שחקים עפולה את עו"ד אלי מלול ליו"ר הדירקטוריון, אביי נבחר כמ"מ יו"ר ומונו הרכבי ועדות חדשים.

יו"ר הפועל עפולה לשעבר, אלי מלול
עו"ד מלול (צילום: יח"צ)

בהמשך הישיבה החגיגית הציג מנכ"ל שחקים, דניאל בן את עיקרי תכנית העבודה ותקציב 2019, לפיהם יש צמיחה אדירה בהיקפי הפעילות והעשייה. הבשורה המשמעותית היא בסכומים האדירים שיוקצו השנה לפעילות קהילתית, יצירתית ומעשירה, "המטרה היא לגעת בכולם ולחבר את כולם", מסר בן. לאחר הצגת הדברים שיבחו חברי ההנהלה את בן ואת צוות שחקים וביקשו להודות לרו"ח אלי ועקנין על העבודה המסורה בהכנת התקציב.

עו"ד מלול, שהיה מעורב בהכנת התוכניות וההערכות ציין בדבריו כי "מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית בתוכן ובהיקף הפעילות שטרם נראו כמותם במתנ"סים בעפולה". כמו כן, ביקש מלול  להודות לחברי ההנהלה היוצאים על תרומתם החשובה בהתפתחות המערכת.

בין הנושאים השונים אותם סקרו בן ומלול, ציינו השנים כי המערכת צפויה להרחיב פעילותה בתחומי פעילות רבים וציינו כי בין היתר בכוונתם להתמקד בספורט, תחום בו הפוטנציאל עדיין לא במיצוי, כאשר דגש משמעותי יושם על מאמצי גיוס משתתפים ובעלי תפקידים, שיווק ופרסום, יחד עם שיפור השירות ואיכות הפעילות.

במקביל  כבר בימים אלו נעשית עבודת מטה בנוגע להפעלת התשתיות ומסגרות הפעולה ותכנון רב שנתי של אירועי שיא. הפעילות הענפה של רשת המתנ"סים שחקים צפויה לעלות בשנת 2019 תוך הגעה למגוון רחב יותר של קהלים ושילוב אוכלוסיות שונות בפעילות השוטפת של הארגון.

ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, בירך על הישיבה החגיגית, "עיריית עפולה רואה ברשת המתנ"סים "שחקים" עמוד תווך בעיר עפולה. אני מברך את צוות ההנהלה החדש, את חברי הדירקטוריון ואת עו"ד אלי מלול  ואני סמוך ובטוח שהרשת תמשיך ותעניק רבות לתושבי עפולה בתחומים רבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות