fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחיין מדרום אפריקה ינסה לחצות את הכנרת בשבע שעות

תיאודור יאק מדרום אפריקה יזנק למי הכנרת במטרה לשחות את 22 הקילומטרים בזמן שיא של שבע שעות
תיאודור יאק
תיאודור יאק (צילום: עצמי)
תיאודור יאק
תיאודור יאק (צילום: עצמי)

הנה עוד דרך להביע תמיכה במדינת ישראל. השחיין תיאודור יאק מדרום אפריקה, יזנק ביום חמישי לפנות בוקר למי הכנרת במטרה לחצות את האגם מצפון לדרום בזמן של שבע שעות והכל כדי להביע תמיכה במדינה שעברה תקופה לא קלה באחרונה.

יאק הוא שחיין מים פתוחים מנוסה מאד מקייפטאון, דרום אפריקה, ששחה 82 פעמים מסביב לאי רובן איילנד. אם יצליח לחצות את 22 הקילומטרים בזמן שהקציב לעצמו, הדבר ייחשב שיא כל הזמנים, שכן על פי הרישומים הפעם היחידה בה חצה שחיין את הכנרת מצפון לדרום, זה קרה בשנת 1944, מדובר בשחיין יצחק יחזקאל מהפועל ת"א שעבר את המרחק בזמן של 9:39:44 שעות.

ב-20 לספטמבר יתקיים אירוע צליחת ספידו כנרת, זו הפעם ה-61 שהאירוע מתקיים. כ-10000 שחיינים מהארץ מהעולם ייקחו חלק באירוע, אבל הם ישחו רק חמישה קילומטרים במסלול הארוך. את הכנרת יצלח תיאודור עם ציוד שחייה מלא של חברת ספידו, כשסירת מנוע של הימייה בעמק הירדן וקיאקים מאגודת עמק הירדן ילוו אותו החל מ- 04:00 לפנות בוקר ולאורך כל שעות הצליחה . יאק יזנק למשחה בכפר נחום בצפון הכנרת ובשעה 11 לערך הוא מקווה לסיים את המשחה בימיה של עמק הירדן בדרום הכינרת. לאורך המסלול במקטעים שונים יצטרפו אל יאק שחיינים ישראלים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות