fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עכשיו יתחילו לקחת אותנו בחשבון"

הניצחון הגדול של הפועל נצרת עילית ביום שישי עושה לה תיאבון לעוד. השוער מאיר כהן: "ביום שישי יש לנו משחק קשה נגד הפועל אשקלון בבית ואם לא ננצח אותו, הרי שלא עשינו כלום"
מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)
מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)

הניצחון הגדול של הפועל נצרת עילית ביום שישי, על מוליכת טבלת הליגה הלאומית עירוני ראשון לציון, והעלייה בעקבותיו למקום הראשון בטבלה, העלה אצל אנשי הפועל נצרת עילית את את מפלס מצב הרוח. הם לא ממהרים לדבר על עלייה לליגת העל, אבל בחדרי חדרים הם מפנטזים לשחק בליגה של הגדולים. "אחרי שהוכחנו לכל המדינה בשידור ישיר מה אנחנו שווים, עכשיו יתחילו לקחת אותנו בחשבון", אומר השוער הוותיק, מאיר כהן.

מאיר כהן
ניצחון ענק. השוער מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)

כהן: "עשינו ניצחון ענק, הניצחון הגיע לנו כי היינו טובים, אבל אנחנו לא מסנוורים ולא יוצאים בהצהרות. נמשיך להיות צנועים עד הסוף. ביום שישי יש לנו משחק קשה נגד הפועל אשקלון בבית, ואם לא ננצח אותו, הרי שלא עשינו כלום".

המנכ"ל גיל ברעם מעודד מהעובדה שכמאה אוהדים הגיעו למשחק למרות ששודר בשידור ישיר בערוץ הספורט. "אנחנו מזהים התעוררות אצל האוהדים", אומר ברעם, "אני מקווה שביום שישי אצטדיון גרין יהיה מלא".

הספונסר אבשלום נוריאל, ששוהה בשוויץ, התקשר בסיום המשחק לברך את המאמן דני גולן ואת השחקנים. בנצרת עילית מאמינים כי אם ימשיכו להיאבק בצמרת, יגדיל נוריאל את תרומתו לקבוצה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות