fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית תממש את האופציה על רוס לעונה הבאה

החלוץ הצ'יליאני חתם על הסכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ובמועדון כבר החליטו לממש אותה. על פי החוזה, השחקן לא יקבל שדרוג שבכרו בעונה הבאה. המנכ"ל ברעם: "לא רואה שום סיבה שהוא לא ימשיך אצלנו בעונה הבאה"
קרלוס רוס (צילום: יצחק סולומון)
קרלוס רוס (צילום: יצחק סולומון)

 

 

בהפועל נצרת עילית מרוצים מהיכולת שמגלה החלוץ הצ'יליאני, קרלוס רוס, ומתכוונים לממש עליו את האופציה לעונה  הבאה, לפני שקבוצות אחרות יגלו בו עניין, לאור היכולת הטובה שהוא מגלה.

בקיץ האחרון הגיע החלוץ בקול תרועה רמה עם רקורד של שני משחקים במדי נבחרת צ'ילה. בנצרת עילית התקשו להאמין ותהו מה יש לשחקן ששיחק בנבחרת צ'ילה, לשחק בליגה השנייה בישראל ועם הסכומים הצנועים שנצרת עילית מציעה לו.

קרלוס רוס (צילום: יצחק סולומון)
קרלוס רוס (צילום: יצחק סולומון)

רוס חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. נצרת עילית יכולה לממש את האופציה עד חודש יוני. אלא שבמועדון כבר התקבלה החלטה להחתים אותו לעונה נוספת, לאור היכולת הטובה שהוא מגלה מתחילת העונה. יש לציין כי על פי החוזה, רוס לא יקבל שדרוג בשכרו. בסביבתו של השחקן אומרים כי אם לא יקבל שדרוג בשכר, ידרוש לפחות לקבל רכב שכור, בנוסף לדירה השכורה אותה קיבל. רוס משתכר כ- 15 אלף שקל ברוטו בחודש.

המנכ"ל גיל ברעם, האיש שהביא את רוס לישראל, אומר: "אנחנו בהחלט מרוצים מהיכולת שלו ואני לא רואה שום סיבה שהוא לא ימשיך אצלנו בעונה הבאה. אני חושב ששני הצדדים מרוצים מהשידוך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות