fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דני גולן: ״אכזבה עצומה, ניסינו לנצח בכל הכוח"

הפועל נצרת עילית סיימה בתיקו 2:2 מול ראשון לציון מנגד הפועל ירושלים-הפועל רעננה סיימו בתוצאה 3:1 מה יהיה בעונה הבאה?
דני גולן
המאמן דני גולן (צילום: חג'אג' רחאל)
גיל ברעם
לא ישן כבר שבוע. ברעם (צילום: חג'ג ראחל)

עדכון (18:00) הפועל נצרת עילית סיימה בתיקו 2:2 מול ראשון לציון יריבתה, הפועל רעננה ניצחה 3:1 את הפועל ירושלים. רעננה עולה לליגת העל.

מאמן הפועל נצרת עילית דני גולן: ״אכזבה עצומה, ברכות לרעננה שעלתה לליגת העל, מרגיש סיפוק על עונה מופלאה עם קבוצה צנועה. ניסינו לנצח בכל הכוח, השחקנים שלנו היו מחוייבים, צריך לזכור שגם אם היינו מנצחים לא היינו עולים. הייתה לנו קבוצה אטרקטיבית שניצחה את כל קבוצות הליגה, אנחנו מותשים, רוצים עכשיו לנוח. מה יהיה בעונה הבאה? אחרי שאנוח אחליט לאן מועדות פני״.

הפועל נצרת עילית ניצבת היום (שישי)  בפני רגע האמת שלה: ניצחון חוץ בראשון לציון, במשחק נעילת העונה, בתוספת למעידה של הפועל רעננה, שתתארח אצל הפועל ירושלים באצטדיון טדי, יסדרו לקבוצה עלייה שנייה בתולדותיה לליגת העל.

"אין מצב שקבוצה תנצח 20 משחקים בעונה ולא תעלה ליגה", ניסה מאמן הקבוצה, דני גולן, לעודד את חניכיו, שזכו עד כה ב- 19 ניצחונות, "אני לא מכיר קבוצה בליגה שניצחה בשבעה משחקים רצופים", והתכוון לקאמבק הגדול של רעננה.

דני גולן
דני גולן (צילום: חג'אג' רחאל)

לרשותו של גולן יעמוד הרכב מלא, למעט חלוץ נבחרת מולדובה, יבגני סידורנקו, שייעדר בגלל חמישה כרטיסים צהובים. תזכורת: צרת עילית העפילה בשנת 2004 לליגת העל, והחזיקה שם מעמד שנתיים. בנצרת עילית לא הכינו שום חגיגות למקרה של עלייה. "זה יהיה הכי ספונטני שבעולם", מסביר יושב ראש הקבוצה, רוני ליקוורניק, "אנחנו לא עוסקים בחגיגות, תן לנו לעשות את העבודה על המגרש ולקבל בשורות טובות מטדי".

הקשר ערן מלכין קרא לאוהדים להגיע ולעודד. "זה צו 8, כולם חייבים להיות במגרש בראשון, לעודד כמו לאורך כל העונה", כתב לאוהדים בדף הפייסבוק. הקשר ליאור לינדר: "ראשון לציון יילחמו נגדנו, אבל אנחנו חייבים לנצח אותם".

מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם: "אני לא אוכל ולא שותה כבר שבוע, לא ישן בלילות, המתח והלחץ הורגים אותי, נקווה שבליל שישי נוכל כולנו לחגוג".

אוהדי הפועל נצרת עילית
אוהדי הפועל נצרת עילית (צילום: רחאל חג'אג')

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות