fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: השוער שגיא מלול יאבד את מקומו בהרכב

השוער שספג שלישייה במשחק בלוד יורד לספסל. נגד הפועל טבריה יפתח רון שושן. המאמן הדרי: "אסור להפיל כלום על שגיא, הוא בחור צעיר ומוכשר שיגיע רחוק, אבל אנחנו צריכים לפתור את בעיית השוער"
שגיא מלול צילום יצחק סולומון
שגיא מלול צילום יצחק סולומון
שגיא מלול צילום יצחק סולומון
שגיא מלול צילום יצחק סולומון

השוער הצעיר והמבטיח של הפועל נצרת עילית, שגיא מלול, ישלם את מחיר השלישייה שספג ביום שני בלוד, במשחק פתיחת העונה. מלול יאבד את מקומו בהרכב הפותח היום, נגד הפועל טבריה, לטובת רון שושן, שהגיע רק לפני שבועיים מממכבי חיפה. גורם בנצרת עילית אומר: "כששגיא היה שוער שני הוא היה מצוין, כשהפך לשוער ראשון, כנראה התקשה לעמוד בלחץ".

המאמן שמעון הדרי: כל אחד מהשוערים יקבל את הצ'אנס שלו, אני רוצה לראות איפה אנחנו עומדים. אחרי המשחק נגד טבריה נראה איך מתקדמים ונקבע בבירור מי השוער הראשון שלנו, כי שוער צריך שקט. לא אתפשר בעמדה".

באסיפת שחקנים אחרי המשחק, אמר המאמן הדרי לשחקנים ש"יש דברים שחייבים לעשות אותם במשחק, שוער חייב לשלוט בגובה". יחד עם זאת אמר הדרי: "אסור להפיל כלום על שגיא, הוא בחור צעיר ומוכשר שיגיע רחוק, אבל אנחנו צריכים לפתור את בעיית השוער שלנו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות