fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נירן רוטשטיין חתם בנצרת עילית עם אופציה לעונה נוספת

בינואר 2013, צירף מאמן הפועל מגדל העמק, רפי בוסקילה, שחקן אלמוני לקבוצתו, שלא שיחק כדורגל במשך עונה שלמה: נירן רוטשטיין. לימים, זכה המהלך לתואר גניבת השנה.
נירן רוטשטיין
נירן רוטשטיין (צילום עצמי)
נירן רוטשטיין
נירן רוטשטיין (צילום עצמי)

השבוע, חתם רוטשטיין בהפועל נצרת עילית, ממש בתקופה בה הוא חוגג את יום הולדתו ה- 21. רוטשטיין נבחן בשלהי העונה החולפת בהפועל עפולה, אך המאמן, ירון הוכנבוים, החליט לא לצרפו לקבוצה.  הוא מחזיק בכרטיס השחקן שלו לכן לא נזקק לאישורה של מגדל העמק. מאמנה החדש של מגדל העמק, איתן טייב, אפילו לא הכיר את השם שלו ולא היה מודע שעזב. סביר להניח שאם בוסקילה היה נשאר בקבוצה, הדברים היו נראים אחרת.

יצויין כי רוטשטין חתם לעונה אחת בנצרת עילית עם אופציה לעונה נוספת. רוטשטיין, קיבוצניק משריד שבעמק יזרעאל, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה. הוא עבר לקבוצת הנוער של קריית שמונה, בתקווה לקבל שם צ'אנס, אבל זה לא קרה. את הקבוצה אימן ברק בכר, היום מאמן הקבוצה הבוגרת של קריית שמונה.

כשהתגייס לשרות צבאי סדיר לא שיחק כדורגל כמעט שנה שלמה, עד שקיבל את הטלפון מבוסקילה. הקליטה במגדל העמק לא הייתה קלה, הוא התייבש על הספסל במשך שבועות ארוכים, עד שקיבל את הצ'אנס שלו. כבר בהופעת הבכורה בהרכב כבש שער לזכות קבוצתו ואותת שבהחלט צריך לספור אותו

בקבוצת נערים א' של מכבי חיפה הוא נבחר לאחד ממצטייני העונה, שם שיחק בקבוצת הגיל של הייתם חלבי וערן מלכין. בנוער זכה באליפות. אלי אוחנה, זימן אותו לסגל נבחרת הנוער של ישראל. בשנת 2010 סיכמו בקיבוץ שריד את העשור, והוא נבחר לאחד מצטייני העשור של הקיבוץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות