fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהל אצטדיון גרין בנצרת עילית פרש מעבודתו

דודו פפסמדוב עוזב אחרי 19 שנים. "אם הייתי צריך להתחיל הכל מחדש, הייתי עושה זאת בלי לחשוב פעמיים"
דוד פפסמודוב ואלכס גדלקין
דוד פפסמודוב ואלכס גדלקין (צילום: פוטו השמן)

מנהל אצטדיון גרין בנצרת עילית, דוד (פטה) פפסמדוב, בן 51, עבד בעיריית נצרת עילית במשך 19 נפרד השבוע רשמית מעבודתו. פפסמדוב החל לעבוד בשנת 1996, בתקופת ראש העיר הקודם, מנחם אריאב, ומונה על ידי סגנו, אמיר אורן לאחראי מתקן. בהמשך, קיבל תואר רשמי של מנהל אצטדיון, לאחר שגרין עבר שיפוצים נרחבים ב- 2004, בתרומה של המיליארדר הקנדי ארווין גרין ז"ל, שעל שמו נקרא האצטדיון. ביום שני בטקס הרמת כוסית לחג, קיבל גביע הוקרה מראש העירייה אלכס גדלקין.

דוד פפסמודוב ואלכס גדלקין
דוד פפסמודוב ואלכס גדלקין (צילום: פוטו השמן)

"התחלתי לעבוד כשהטריבונות היו מעץ ובכלל לא הזכירו את המתקן של היום, לא הייתה תאורה ולא היו חדרי הלבשה מפוארים כמו היום", נזכר פטה, "זו הייתה תקופה יפה, נהניתי מאוד בכל שנות עבודתי באצטדיון, שהפך לביתי השני. העברתי שם חלק נכבד מחיי וזה הזמן להודות לכל העובדים, מנהלים, שחקנים וכל מי שעבד אתי במרוצת השנים".

השבוע ערך פטה מסיבת פרידה וכיבד את חבריו הרבים בארוחה על האש, באצטדיון גרין כמובן. כולם הגיעו לחלוק כבוד, לאשי שמזוהה יותר מכל עם אצטדיון גרין, שנראה נרגש מאוד.

פטה, באיזו תקופה הכי נהנית?
"היה לי טוב עם גיל ברעם, עם בועז טוביה ועם רוני ליקוורניק, אבל הכי נהניתי בתקופה של אבוש ויניב כהן. הם היו מקצוענים אמיתיים, ואסור לשכוח שזו הייתה תקופה של ליגת העל, הסטנדרטים היו אחרת. אני בהחלט מתגעגע לאותה התקופה".

הסיפור המלא ביום שישי ב"ידיעות הגליל"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות