fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי יהיה כדורגלן העונה 2012/13?

ההכנות בעיצומן לקראת הערב הגדול שיסכם את עונת הכדורגל בעמקים. השחקן הנבחר יטוס לנופש זוגי באגן הים התיכון
ה גיא צרפתי
. צרפתי (צילום: יצחק סולומון)
כדורגלן העונה גיא צרפתי
חלום שהתגשם. צרפתי (צילום: יצחק סולומון)

כדורגלן העונה 2012/13 של עיתון ידיעות הגליל יוכתר בערב חגיגי, על פי מיטב המסורת של העיתון, ביום ראשון, 19 במאי, מיד עם סיום משחקי הליגה הלאומית. הערב החגיגי, אליו יגיעו שחקני כדורגל מהאזור, מאמנים, ראשי קבוצות ואוהדים, יתקיים באולם אשכול פייס במתחם בית הספר אורט אלון בנצרת עילית. כדורגלן העונה הנבחר יקבל גביע ענק ומהודר, וכן סוף שבוע זוגי בכל יעד בו יחפוץ באגן הים התיכון, תרומת אמה, בהנהלת ג'ריס ערטול, שתורם רבות לקידום הכדורגל בעמק.

מלבד כדורגלן העונה יוכתרו גם השחקן היעיל, השחקן היציב, תגלית העונה ומאמן העונה, כולם יקבלו גביעים מהודרים. במהלך הערב צפויות לא מעט הפתעות. כמו כן צפויה להיבחר נבחרת העונה, ה- 11 הכי טובים על פי בחירת צוות מומחים, שילבשו חולצות תרומת קסטרו, ומהם ייבחר כדורגלן העונה הנבחר.

החלוץ הוותיק, עמוס אעידן, יקבל גביע הוקרה מיוחד, לרגל פרישתו הרשמית מהמגרשים, לאחר קריירה ארוכה ומפוארת, במהלכה זכה בתואר הלא רשמי של מלך שערי הליגות הנמוכות, ולטענתו כבש 1000 שערים במהלך הקריירה שלו. כמו כן יקבלו גביעי הוקרה הפועל עפולה והפועל בית שאן, שהעפילו לליגות בכירות, וקבוצת הנוער של אסי גלבוע, שהעפילה לליגה הלאומית לנוער.

במהלך הערב יופיע זמר הבוזוקי דויקו (דוד) אזולאי ממגדל העמק, שיעלה את מפלס מצב הרוח של האורחים הרבים, שייהנו מקייטרינג משובח מבית מסעדת שלי מעפולה.
זו השנה ה- 25 שעיתון ידיעות הגליל מכתיר את כדורגלן העונה.

"הייתי בהלם כשהכריזו שאני כדורגלן העונה", נזכר השבוע גיא צרפתי, קפטן אסי גלבוע, שבעונה שעברה נבחרת לכדורגלן העונה 2011/12. "זה היה מסוג האירועים שאתה לא שכח בחיים", אומר צרפתי, "ואפילו קיבלתי בונוס בדמות סוף שבוע עם אשתי ברודוס, מה שהפך את הזכייה לחוויה מיוחדת". יצוין כי צוות מומחים יתכנס סמוך למועד האירוע ויבחר את נבחרי העונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות