fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לשמוע שופט באמצע המשחק 'הלוואי ותקבלו גול' זה בושה לכדורגל"

מאיר כהן: "השופט כנראה נלחץ, כולם שמעו אותו אומר את הדברים". המבקר חנן זונטג: "אני לא בית משפט ולא יכול להכריע". נצרת עילית לא הגישה תלונה באיגוד השופטים
ליעד אלמליח משמאל (צילום חגאג רחאל)

האם שופט הכדורגל שמעון אלקבץ, ששפט את הפועל נצרת עילית לפני שבועיים, במשחק הבית נגד מכבי אום אל פאחם, חרג מהמקובל כאשר אמר לשחקנים שהלוואי ויחטפו גול? על פי שחקנים רבים בנצרת עילית, הדברים אכן נאמרו. על פי השופט, לא היו דברים מעולם.
אלקבץ, שופט מהדרום, שפט העונה מספר משחקים בליגה הלאומית. כמו כן שימש כשופט רביעי בשלושה משחקי ליגת העל (כולם של הפועל באר שבע), ובמשחק נוסף בגביע הטוטו. באיגוד השופטים אומרים כי מדובר באחד משופטי העתיד של הכדורגל הישראלי.

למה לא הוגשה תלונה רשמית? ליעד אלמליח משמאל (צילום חגאג רחאל)

קשר נצרת עילית, ליעד אלמליח, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "לשמוע שופט באמצע המשחק 'הלוואי ותקבלו גול' זה בושה לכדורגל". השוער מאיר כהן הגיב על דבריו של אלמליח וכתב: "אני משחק 25 שנה ואם השופט אומר לי ארבע פעמים 'הלוואי תקבל גול' אז באמת צריך לסגור את הכדורגל". כאן התערבה השופט לילך אסולין, שנדהמה לשמוע את הדברים: "אני בהלם! לא תקין!".

גורם באיגוד השופטים אמר: "אם נצרת עילית שמעו את הדברים הם צריכים לכתוב מכתב עם תלונה. כל עוד לא נשלח מכתב, אין אפשרות לטפל בנושא. האיגוד לא יכול לפעול לפי מה שכתוב בפייסבוק". על פי אותו גורם, שמענו את הסיפור, הוא נבדק על ידי חנן ואלקבץ הכחיש את הדברים. מעבר לכך לא נפתחה כל חקירה רשמית כי לא הייתה תלונה רשמית".

מאיר כהן השבוע: "השופט כנראה נלחץ, כולם שמעו אותו אומר את הדברים, בסיום הפניתי את הדברים למבקר חנן זונטג, הוא שאל את השופט, שהכחיש".
חנן זונטג אמר בתגובה: "הייתי המבקר באותו המשחק, מאיר כהן ניגש אלי בסיום המשחק ואמר לי את הדברים. שאלתי את השופט והוא הכחיש את הדברים בתוקף. אמרתי לאנשי נצרת עילית שאם הם עומדים שהדברים אכן היו, שיגישו תלונה לאגוד השופטים והנושא יבדק לעומק. עד כמה שאני יודע הם לא הגישו תלונה".

זונטג הוסיף ואמר: "מצד אחד ניגש אלי מאיר כהן ונשבע לי שהדברים נאמרו, מצד שני השופט הכחיש בתוקף, אני לא בית משפט ולא יכול להכריע. אם נצרת עילית הייתה מגישה תלונה רשמית, הנושא היה נבדק לעומק".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות