fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זה המעט שיכולתי לעשות למענם"

ירדן כהן כבש שער ניצחון נגד בני לוד והקדיש אותו לחייל צה"ל עדן אטיאס ז"ל, שנרצח על ידי מחבל. "הרגשתי מחויבות לתת מעט למשפחה", הוא אומר. ולמה נצרת עילית לא עמדה דקת דומייה לפני המשחק?
השלט שהונף במשחק (צילום: חגאג רחאל)
השלט שהונף במשחק (צילום: חגאג רחאל)
הרגיש מחויבות. ירדן כהן (צילום: יצחק סולומון)
הרגיש מחויבות. ירדן כהן (צילום: יצחק סולומון)

כובש שער הניצחון של הפועל נצרת עילית נגד בני לוד, ירדן כהן, הקדיש את השער ואת הניצחון לעדן אטיאס ז"ל, חייל צה"ל שנרצח לפני כשבועיים באוטובוס בדרכו לבסיסו הצבאי.

שחקנים בקבוצה סיפרו כי עדן היה אוהד הקבוצה ונהג להגיע למשחקי הבית של הפועל נצרת עילית, באצטדיון גרין.

ירדן כהן: "לא הכרתי אישית את עדן, אבל הסיפור של חייל צה"ל, בן נצרת עילית, שהתגורר בעיר שלי ונרצח בידי מחבל נגע ללבי. הרגשתי מחויבות לתת מעט למשפחה ולכן הקדשתי להם את השער ואת הניצחון. זה המעט שיכולתי לעשות למענם, ואני מנצל הזדמנות זו להשתתף בצערם".

ירדן כהן מספר כי שוחח עם חברו לקבוצה, יהודה ג'אנו, ממנו הבין כי עדן היה אוהד הקבוצה. "הגעתי לשבעה לנחם את המשפחה כי הרגשתי שאני חייב לעשות זאת. הרגשתי שאני חייב להזדהות עם המשפחה בשעה הכי קשה שלהם בחיים".

אוהדים רבים תהו מדוע לא דאגו ראשי קבוצת הכדורגל לקיים לפני המשחק האחרון דקת דומייה לזכר עדן, כפי שעשו עמיתיהם מקבוצת הכדורסל של נצרת עילית, המשחקת בליגה א', לפני משחק הבית בשבוע שעבר נגד הפועל חיפה.

בנצרת עילית הסבירו כי חששו שאוהדי הקבוצה היריבה לא יכבדו את המעמד, ולכן החליטו לוותר על הרעיון. "יכול היה להיווצר מצב שהם לא היו מכבדים את זכרו ואז הייתה נגרמת לכולנו עוגמת נפש", הסבירו במועדון.

אגב, לפני המשחק נגד לוד הניפו אוהדי הקבוצה שלט בו נכתב: "עדן אטיאס, נזכור ולא נסלח". יש לציין כי במשחק החוץ האחרון, נגד הכח רמת גן, עלו שחקני נצרת עילית עם סרטים שחורים על הזרוע.

השלט שהונף במשחק (צילום: חגאג רחאל)
השלט שהונף במשחק (צילום: חגאג רחאל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות