fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נצרת עילית תמשיך להתקיים

בית המשפט דן השבוע בדרישת הנושים לפרק את המועדון ונתן לקבוצה לפחות עוד חצי שנה בחיים. היו"ר ליקוורניק: "בית המשפט מבין שהפועל נצרת עילית זו קבוצה עם מסורת ועבר מפואר ואי אפשר לפרק אותה"
מוטי נבון, גיא ברעם רוני ליקוורניק
מקווים שיחתום בנצרת עלית. נבון, ברעם וליקוורניק (צילום: יצחק סולומון)

שופט בית משפט שלום עטף עילבוני, נתן השבוע אורך חיים להפועל נצרת עילית מול הנושים המאיימים לפרק את המועדון.

כזכור, ערבויות אישיות של היו״ר רוני ליקוורניק בסכום המתקרב לכמיליון שקל מונחות בבקרה התקציבית כבר מספר שנים והנושים מבקשים לממש אותן כדי לקבל את הכספים המגיעים להם. נצרת עילית ביקשה לפרוס את התשלומים לאורך שלוש השנים הקרובות.

עילבוני, שלאורך השנים מגלה אהדה כלפי המועדון ומשדר כי הוא מאמין שיש לו זכות קיום ויש לתת לו לנסות לצאת מהבוץ, גם אם הדבר. לוקח זמן, קבע דיון נוסף לעוד חצי שנה ועד אז קבע שהמועדון יעביר מדי חודש סכום של 10 אלף שקל לטובת הסדר הנושים. עור הפועל נצרת עילית מדובר בניצחון גדול.

מוטי נבון, גיא ברעם רוני ליקוורניק
במרכז מנכ"ל הקבוצה גיל ברעם וליקוורניק משמאל (צילום: יצחק סולומון)

החוב של הפועל נצרת עילית לנושים עומד על כ-650 אלף שקל. עד כה שילם המועדון כ-250 אלף שקל.

היו"ר רוני ליקוורניק אמר בתגובה: ״בית המשפט מבין שהפועל נצרת עילית זו קבוצה עם מסורת ועבר מפואר ואי אפשר לפרק אותה. ההחלטה של השופט טובה לנו ונוכל לחיות איתה. עכשיו רק נצטרף לראות מאין מביאים כסף ומתחילים בהכנות לעונה הבאה״.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות