fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נצרת עילית: נוריאל אישר לצרף חלוץ

יושב ראש הפועל נצרת עילית ממשיך לסייע מאחורי הקלעים לקבוצה. שמו של אלנתן סלמי כבר עלה
אבשלום נוריאל
אבשלום נוריאל (צילום: יצחק סולומון)

אבשלום נוריאל נתן אור ירוק לצירוף חלוץ להפועל נצרת עילית עם פתיחת חלון העברות בחודש ינואר. עם סיום משחק הדרבי התקיימה השיחה הקבועה עם נוריאל, שהתעניין "למה לא ניצחנו". "שלטנו, יזמנו, אבל לא היה מי שיתן גולים", הייתה התשובה. "מה הבעיה, תביאו חלוץ", אמר נוריאל. "אתה יודע שאין כסף", הייתה התגובה. "צאו לדרך, העלות עלי", פסק נוריאל. בנצרת עילית יצרפו חלוץ רק אם בתום שלושת המשחקים הקרובים (יבנה והפועל פתח תקווה) הקבוצה תהיה חזק בצמרת. שמו של אלנתן סלמי כבר עלה.

נצרת עילית כבשה העונה 14 שערים, המספר הכי נמוך מבין שמונה הקבוצות הראשונות בליגה. "אין לנו גולר בקבוצה. רן רול כבש חמישה שערים וזה בונוס עבורנו", קובע המנכ"ל גיל ברעם.

ומה עם אברהים בסיט?

"הוא עושה עבודה טובה, אין לי ספק שהוא יכבוש 7-8 שערים עד סיום העונה, הוא שחקן שעושה עבודה שחורה עבור הקבוצה".
בדרבי פתח מרטינס דפקוס בהרכב לאחר שנעדר מההרכב מאז המחזור השני ברעננה. כמו כן שולבו כמחליפים ערן מלכין והייתם חלבי. היו שתהו האם מדובר בהוראה ממכבי חיפה, שמשלמת את שכרם של השחקנים, ורואה אותם יושבים על הספסל.

המנכ"ל ברעם בתגובה: "אפילו מילה אחת לא שמעתי מהם על הנושא, הם לא מדברים, לא מתערבים, לא מנסים לקבוע. מי שאומר דברים כאלה מדבר שטויות". אגב, מרטינס דפקוס קיבל זימון למשחקה של נבחרת ליטא עד גיל 21, ויטוס כבר ביום חמישי הבא.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות