fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלוץ יבגני סידורנקו בדרך חזרה להפועל נצרת עילית

החלוץ שעזב את קבוצת טומסק מהליגה הראשונה ברוסיה, נחת בישראל, שכר דירה בקריות ועתיד לחזור לקבוצה בה הצליח בעונה שעברה. המנכ"ל ברעם: "כנראה שסידורנקו יחזור אלינו"
יבגני סידורנקו (צילום: חגאג רחאל)
יבגני סידורנקו (צילום: חגאג רחאל)

חלוץ נבחרת מולדובה, יבגני סידורנקו, ככל הנראה בדרך חזרה להפועל נצרת עילית, בשורותיה שיחק בעונה שעברה וכמעט עלה איתה ליגה.

סידורנקו חתום לעוד שנתיים וחצי בקבוצת טומסק מסיביר, מתחתית הליגה הרוסית הראשונה, שיצאה בשבוע שעבר לפגרת החורף, עד לחידוש המשחקים בתחילת חודש מרץ 2014. העיר טומסק היא בירת מחוז טומסק שבחבל סיביר. הקבוצה מדורגת כרגע במקום ה-13 מתוך 16 קבוצות בליגה הראשונה, מקום שמוביל בסיום העונה למבחנים נגד הירידה.

יבגני סידורנקו (צילום: חגאג רחאל)
יבגני סידורנקו (צילום: חגאג רחאל)

הוא נחת בסוף השבוע שעבר בישראל יחד עם רעייתו, השניים שכרו דירה בקריות, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הוא ישחק בנצרת עילית. מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, אישר את הפרטים ואמר: "כנראה שסידורנקו יחזור אלינו". יצוין כי עוד בקיץ הועלתה אפשרות להחזיר את השחקן לנצרת עילית, אולם בסופו של דבר הנושא נדחה לחודש ינואר.

לסידורנקו, שכבש בעונה שעברה 6 שערי ליגה, ברור שלא יגיע לרמת שכר כמו ברוסיה, אבל הוא אומר שאין כמו השמש הישראלית ואורח החיים בישראל, ששווים לא פחות מחורף. "אתה יודע מה זה חורף בסיביר, ועוד בחור כמו טומסק?", שאל השבוע.

סידורנקו הגיע ביום שישי לצפות במשחקה של נצרת עילית נגד הפועל אשקלון ובסיום שמח לפגוש את חבריו מהעונה שעברה. "מה קורה אתך, מתי אתה חוזר", נשאל לא מעט פעמים, ולכולם אמר: "אם הכל יסתדר אני חוזר הביתה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות