fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלה עונת ההצהרות

דווקא אחרי ההפסד למכבי יבנה, יוצאים בהפועל נצרת עילית בהצהרות. ברעם: "הכל תלוי בנו". דני גולן: "רוצים לעלות ליגה". חודדה: "מדברים על זה בחדר ההלבשה"
דני גולן
המאמן דני גולן (צילום: חג'אג' רחאל)

בהפועל נצרת עילית יצאו בהצהרות חד משמעיות בנוגע לשאיפות שלהם העונה. אחרי שהבטיחו את מקומם בפלייאוף העליון, מרשים לעצמם בנצרת עילית לחלום על עלייה שנייה לליגת העל, שם בילו שתי עונות בין השנים 2004-2006.

דני גולן
חייבים להוציא את פתח תקווה מהמירוץ. דני גולן (צילום: חג'ג ראחל)

באסיפת שחקנים לאחר ההפסד למכבי יבנה, אמר המנכ"ל גיל ברעם לשחקנים: "הגענו לישורת האחרונה, הכל תלוי בנו, אנחנו רוצים לעלות ליגה". ברעם אף הבטיח: "אם אנחנו עולים לליגת העל, כל הסגל יישאר כאן".

המאמן דני גולן, שדיבר אחריו, אמר ש"אני מחזק את הדברים שגיל אמר. אנחנו רוצים לעלות לליגת העל". לגבי המשחק ביום שישי אמר: "אנחנו צריכים לנצח כדי להוציא את הפועל פתח תקווה מהמירוץ".

על משחק ההפסד נגד מכבי יבנה, שהגיע לאחר סדרה מטורפת של חמישה ניצחונות רצופים, אמר גולן: "הייתי מרוצה מהמשחק הקבוצתי, יש כמה שחקנים שלא היו ביכולת האישית הרגילה שלהם, זה קורה, אנחנו מסתכלים קדימה".

הבלם אלירן חודדה: "יש מישהו שלא רוצה? אנחנו לא יוצאים בהצהרות, אבל בחדר ההלבשה מדברים על זה כבר הרבה זמן. הבטחנו את הפלייאוף העליון, מי לא רוצה לעלות לליגת העל?".

ביום שישי מארחת נצרת עילית (שעה 15:00) את הפועל פתח תקווה, במשחק שישודר בשידור ישיר בערוץ הספורט. בנצרת עילית רואים חשיבות רבה במשחק, שכן ניצחון ירחיק את הפועל פתח תקווה מהם ב- 10 נקודות. הפסד יכניס את פתח תקווה חזק למירוץ.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות