fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוכנבוים לאוהדים במפגש הערב: "אתם השחקן ה- 12 של המועדון"

אוהדי נוף הגליל במפגש הערב עם המאמן החדש ישן (צילום יצחק סולומון)
אוהדי נוף הגליל במפגש הערב עם המאמן החדש ישן (צילום יצחק סולומון)

עושה רושם שהכי מרוצים ממהלך החזרת המאמן ירון הוכנבוים להפועל נוף הגליל הם אוהדי הקבוצה, שלא "התחברו" למאמן איתי מרדכי וקראו לו שוב ושוב להתפטר. הדברים הגיעו לשיאם לאחר הניצחון וההצגה מול בית"ר תל אביב/ בת ים, שהסתיים בניצחון 0-5.

בשני המשחקים נגד רמת השרון דאגו האוהדים לפרגן למאמן הוכנבוים ולא למאמנם איתי מרדכי, דבר שהעמיק את הקרע ביניהם. הוכנבוים, שועל קרבות וותיק וגם אשף בנושאי תקשורת, דאג כבר מהרגע שחזר לנוף הגליל לחזק את הקשר עם האוהדים ונענה ליוזמתם להיפגש. מפגש האיחוד היה לפני שעה קלה ב'אסולין בכיכר'.

במפגש זה פרגן המאמן לאוהדים ואמר להם כי הם חלק מהמועדון ושהשחקנים זקוקים להם. "אתם השחקן ה- 12 של המועדון", אמר להם וקרא להם לעזוב את המחלוקות בצד ולהתאחד סביב הקבוצה. האוהדים לא הסתירו את שביעות רצונם מהמהלך.

על פי הוראת מנהלת הליגות, המשחק ביום שישי יתקיים ללא קהל. מהמשחק ייעדרו הפצועים ים כהן, דיוויד בויסן ואחמד קסום וכן הברזילאי המוצהב פדרו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות