fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הבטחתי לתרום, אתרום בשנה הבאה"

הבעלים של מחסני מזון לא שוכח את הבטחתו לראשי הפועל נצרת עילית. היו"ר ליקוורניק: "אנחנו מאוד מכבדים את מונאל ואת אנשי מרכז מזון, אנחנו בונים עליהם ומאמינים שיסייעו לנו"
רוני ליקוורניק
רוני ליקוורניק (צילום: יצחק סולומון)
יו"ר הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק
רוני ליקוורניק (צילום: יצחק סולומון)

בהפועל נצרת עילית קיבלו ברגשות מעורבים את החלטת בית המשפט מלפני שבועיים, לפיה עליהם לגייס 100 אלף שקל לטובת הסדר הנושים תוך 60 יום. מצד אחד הם מעודדים מאורך הרוח שהם מקבלים מהשופט עילבוני, אבל מצד שני הם שוברים את הראש מהיכן להביא את הכסף, שכן הם זקוקים נואשות לכספים גם לתפעול השוטף.

אחת האפשרויות שנבדקו הייתה לגייס תרומה ממרכז מזון, שפתח לפני מספר חודשים סניף חדש בנצרת עילית, ואף הבטיח לא פעם בעבר כי יסייע למועדון. לפני חודשיים ביקרו במקום ראש העיר אלכס גדלקין וחבר המועצה ויו"ר הקבוצה, רוני ליקוורניק, שקיבלו הבטחה לתרומה של כ- 300 אלף שקל.

השבוע גיששו אנשי הקבוצה וקיבלו הבטחה לקבל את הכסף בחודש ינואר 2015, למרות שהקבוצה זקוקה נואשות לכספים כעת. הבעלים של מרכז מזון, מונאל חמוד, הסביר השבוע: "הבטחתי לתרום לקבוצה, אתרום בשנה הבאה"

למה רק בשנה הבאה?
"אתרום כשאני ארצה, אסור לשכוח שבחודשיים האחרונים נגרמו לנו הפסדים של שני מיליון שקל".

יו"ר הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק, אומר בתגובה: "אנחנו מאוד מכבדים את מונאל ואת אנשי מרכז מזון, אנחנו בונים עליהם ומאמינים שיסייעו לנו. אנחנו מודעים לבעיות האובייקטיביות שלהם, כל העסקים במדינת ישראל נפגעו בגלל המלחמה, אם הוא מדבר על חודש ינואר, כל שנותר לנו זה להמתין בסבלנות ולהודות לו מראש".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות