fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי אלבז: מהפועל חיפה לנצרת

"הוא הגיע לבית חם, נעזור לו להשתלב בצורה הכי מוצלחת", אומרים במכבי אחי נצרת
משמאל: אלי אלבז
משמאל: אלי אלבז (צילום: חג'ג רחאל)

להופעת בכורה חלומית כזו לא יכול היה אלי אלבז לצפות. במשחק הבכורה שלו במדי מכבי אחי נצרת, אליה הושאל לחצי עונה מהפועל חיפה, כבש השחקן בן ה- 22 שני שערים וסייע לאחי לנצח ביום שני האחרון בעילוט 1-3 את ראשון לציון מהתחתית. גם השרופים שבאוהדי אחי נצרת לא ידעו מי זה אלי אלבז. אחרי המשחק אין אחד שלא מכיר את החלוץ גבה הקומה, המתנשא ל-1.88 מ', ובנוי לתלפיות, כמו חלוץ קלאסי. בקבוצת הנוער הוא כיכב לצדו של שחר הירש, הכוכב הלוהט של הפועל עפולה. בכל קבוצות הגיל הוא כבש בצרורות והיה מלך השערים.

משמאל: אלי אלבז
משמאל: אלי אלבז (צילום: חג'ג רחאל)

מדבור בשחקן בעל משחק ראש משובח ובעיטה חזקה. האיטיות שלו עלולה לפגוע בו בעתיד. "אם הוא היה מהיר הוא היה הופך לאחד החלוצים הכי טובים בארץ, אומר גורם בהפועל חיפה אגב, במחלקת הנוער יצא לאלבז שם של שחקן בעייתי. באחד ממשחקי קבוצת הנוער הוא הוחלף על ידי המאמן יוסי עמר, השתולל ובעט בבקבוק. "בבוגרים הוא היה ילד טוב, אפס בעיות משמעת", מעידים בהפועל חיפה. בתקופת המאמן ניצן שירזי הוא התאמן בבוגרים. המנכ"ל אפרים גבאי לחץ להחתים אותו לחמש שנים. טל בנין, מאמנו היום בנצרת, היה האיש שהעלה אותו לבוגרים, אלא ש… הוא סחב השעייה לחודש מקבוצת הנוער והתקשה להשתלב. המאמנים שבאו אחרי בנין, ניר קלינגר ושלומי דורה, בכלל לא ספרו אותו, מכאן הדרך לאחי נצרת הייתה קצרה.

"הוא הגיע לבית חם, נעזור לו להשתלב בצורה הכי מוצלחת", אומר חבר הנהלת אחי נצרת, אחמד חילו. מנכ"ל נצרת עילית אומר שהשחקן הוצע לו לפני חודשיים. "ברגע שהבנתי שטל בנין מעורב החלטתי לרדת ממנו, כי ידעתי שיעדיף לשחק אצל בנין", הוא אומר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות